| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 17 日 星期五  |
| 2007-08-17 | 未分類 | 今日好悶呀...
="]
朝早幫呀王搵左news paper啦..
e+到自己搵啦....
唉..
中文做咩要做news paper cutting 呢??
做黎冇用..="]]
岩岩同左呀王傾電話..
想問下佢有冇去到台灣...
點知...
佢話冇...
=o="
如果佢有去既咁我就有手信啦.,..XD
之後佢話新年會去japan 呀!!
仲係去北海道呀!!!@.@
哈哈....
提左佢好多次要手信呀!XD
佢話再提就冇喎...XD
唉.....
個天...一時光...一時暗...="]
都唔知佢想點....
玩我嗎\>??
要我去收3....又要我曬3 ..??
諗住冇野做聽歌...
點知mp3 冇電...=o="
黑仔...="]
聽日有得食紅豆糖水呀...
期待中.....@.@
| | 發表時間:2007-08-17 02:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | 695 | 696 | ... | 866 | »
|