| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| 2007-07-16 ((有歌down呀!)) | 未分類 | 今日好早起身...="]
唔知點解...
之後去左拎news paper....(日日都係咁)
今朝好得閒...
幫恩嫦整靚d果qooza...
唉...
都係唔得...
太樣衰啦....
都係mandy姐個果靚d...
所以我見議佢搵mandy姐幫手....
mandy姐個果好靚呀!>.<
我個果係琴日轉左look.,,,
都ok啦...
之前係綠色...
e+轉左做藍色...
哈哈〞
我係用顏色黎做主題嫁!XD
岩岩賜電視 (音樂台)
聽到基仔既歌--錢錢錢錢
D歌詞好搞笑呀!xd
有幾句係咁既....
何時才捱完寒酸的身世(你如何換季)
冇冷氣 要靠爛破風扇代替 (No...)
情在兩百尺空間發揮 但願別迫到下世
要兩老安居需要實際(請你忍耐到底)
我有野心升職再上位 耍心計
笑死.....xd
http://www.sendspace.com/file/zg55vd
仲意上去down啦....^^*
| | 發表時間:2007-07-16 02:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 701 | 702 | 703 | 704 | 705 | 706 | 707 | 708 | 709 | 710 | ... | 866 | »
|