| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| 2007-07-15 | 未分類 | 今日...
好悶...
一朝起身去左拎news paper...
好似冇咩特別既NEWS ..="]
岩岩去左mandy姐同恩嫦既xanga到睇.....
msn好少人on.....
搵人買舊書...=u='
冇人....
又要買舊書(自己)
唉.....="]
mp3 既m 數少得可憐呀...T^T
要轉檔......
好慢...
有排呀...="]
今日on msn果陣....
有個人同我講左d野....="]
好無奈....
唔知點解佢會同講埋d咁既野...
算啦...
當冇聽過...
唉....
不過佢講d野又令回想起之前d日子啦................>.<
點解佢要講呢??
唔講咪好lo//...
咁我咪唔會記起lo..
◇這份回憶,會永久的沉睡。直到死亡.....◆
做唔到呀....T^T
佢唔講咪乜事都冇lo....T^T
(鬼:hi~* 有咩回憶呀??)
(我:hi="] 回憶!! 唔好提啦...)
(鬼:=u="做咩唔講喎....)
(我:傷心既回憶.......)
(鬼:="] 傷心....第一次聽...="])
(我:= =" 係人都會傷心嫁啦....)
(鬼:小姐...你要記得...我唔係人..)
(我:= ='' 無言。)
| | 發表時間:2007-07-15 11:43 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 702 | 703 | 704 | 705 | 706 | 707 | 708 | 709 | 710 | 711 | ... | 866 | »
|