| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

         |
| 27號 |
今日我好happy丫
我同d小學fd玩得我happy
我地約左10點等
點知有d人去左睇戲先
我地幾個人等左半粒鐘知
勁0囉∼
之後我地去左Miss Chan屋企先
今日次BBQ之後打羽毛球
好內冇打喇
不過都ok
之後我地玩足球機
玩到勁癲 好正丫
之後5點幾走人
之後6點幾返到屋企
之後媽咪番左黎我地就入沙田食飯
有好多親戚
之後11點幾返到屋企
今日完喇∼

|
| 刊登時間︰2006-01-28 01:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    


|

         |
| 26號 |
今日係放假既第2日
其實今日先係正式第1日放假
琴日番BCA10點至4點
今日終於可以唔駛咁早起身喇∼
今日都唔知有咩做 唉∼
我好想去行街
不過唔知有冇人倍
算喇∼
琴日同你傾左一陣電電
我真係唔想收線
不過我要食飯so....
收線果時我真係好唔捨得
不過我要食飯
我好內都冇同你傾電電喇∼
果日我約係你去食飯
唔知點解我有一種感覺
我覺得你對我已經淡左喇
我既直覺應該冇錯嫁
琴日同你傾電話
你d語氣都變左
加上你琴日同我講
你咖幾日唸左好多野
我就即刻上你日記
我睇左我問你 你唸左d咩 放低左d咩
你唔講俾我知
不過我應該估到
我唸你係講梗我
你話放低左既係我
我唸你e+應該完完全全當我係你牙妹
如果冇錯既話應該係咁
你同我講你覺得我成熟左
我可以同你講人點都會成熟咖
由其是女仔
女仔比男仔早熟
就算1個男仔比個女仔大幾年
個女仔都有可能成熟過佢
所以唔係大個就一定識唸
你整日同我講我仲好細個
我好易俾人呃
俾人哄到
不過我唔認同囉
我覺得唔係你唸既咁
不過唔理點都好我e+真係仲好細
所以可能有好多野我都唔知
不過唔理點都好我只係想開開心心咁做人
我e+只係想同係你一齊
我唔想失去你
 |
| 刊登時間︰2006-01-26 01:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    


|

         |
| 24號 |
今日冇番
係屋企訓到10點幾11點
之後起身睇電視
之後同黃珊傾電電
之後梳洗
之後食野
之後唔知丫
聽日就放假喇
唔知有地方去咖 |
| 刊登時間︰2006-01-24 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    


« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 25 | »
|