| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

         |
| 10號 |
今日係我最難忘既1日
今日環保fashion show
真係好鬼死正
我同牙盛,秋秋做model
係我既第1次做model
上到台好驚唔敢望人
因為真係好多人
完左之後我影左好多令相
之後去左換衫
之後去左玩拋雞蛋
玩完之後發覺唔見左部相機
唉∼
本來好happy
點知
算喇∼
之後同左黃珊佢地食野
唸去邊食 唸n咁內
好肚餓
之後去左沙 爹 王食
之後同黃珊,卓子,秋秋去左m記
我地係度傾傾傾
好多野傾好好傾
傾左幾個鐘
之後番左屋企
6點半去左沖涼
7點幾沖完
之後去左訓覺
1訓就係朝早先起身
都冇食過晚餐
好似暈左咁
連老豆黎過自己都唔知
|
| 刊登時間︰2006-02-11 05:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    


|

         |
| 6號 |
今日係第1日番學
要6點半起身
好眼訓丫
好支力丫
琴晚又訓得唔好
好似冇訓過咁
今日見到黃珊喇∼
好鬼死開心丫
佢個look唔同左
曲左又短左
見佢電完我都心思思~tem
不過我話過留長d先電
so......
我想快d長丫
好想好想
|
| 刊登時間︰2006-02-06 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    


|

         |
| 5號 |
好開心丫
同番你講野
你都傻既因為d咁o既野唔happy
e+乜好囉冇哂事
之後有咩事講俾我知麻
我黎幫你解決
知冇
聽日要番學喇∼
要早起
唔多想丫
聽日我可以見到我愛人喇
我好掛住你丫黃珊
 |
| 刊登時間︰2006-02-05 07:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    


« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 25 | »
|