| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

         |
| Question |
你e+幾高丫:我e+唔知丫 不過開學果時就159.5cm囉
e+係你心目中邊個最重要:fd,屋企人,自己,排波
就黎冬天喇唸住點整你個頭丫:我唸住留長d頭髮
你最鐘意邊個歌手丫:機本上係好聽既歌我都like不過最like都係Janice
你覺得我地間學校男女仔個樣點丫:冇乜令仔令女 不過令女多d
你覺得我地間學校d Miss d 丫sir點丫:m......一d好好一d就....
你最鐘意邊個Miss丫sir丫:梁錦貞,何梓華
你既理想對象係要有咩條件:唔知 唔想唸
有冇人鐘意你丫:點知丫 點又點丫
咁你有冇鐘意人丫:冇喇梗係
你e+最想做既係咩:增高,打好d波,讀好d書,令d
係你心目中邊個男仔最重要:丫哥
你大個想做咩工:寫字樓or自己開鋪
今日問住咁多先喇

|
| 刊登時間︰2005-11-03 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    


    


|

         |
| 近排 |
近排唔多開心
因為.....
但唔緊要我仲有黃珊,丫哥,丫丁,Wing姐等等...
唸起佢果句"同時之間"真係把鬼火
今日四社周年大會我係紫社要早返
返去個半鐘同大雯,CK一齊坐
坐前面既係丫琛同佢D fd
之後放學約左黃珊同丫哥
我地去左m記食lunch
好內冇見丫哥喇
好掛住丫哥丫
之後丫哥同黃珊要返學
咁我就返屋企
返到屋企我就拾野
睇下之前細個D相
之後做功課
之後同丫鄺仔講左一鎮電話
之後訓左一鎮
之後起伸食飯同黃珊講電話 |
| 刊登時間︰2005-10-19 11:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
    


« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|