yahoo~新o既一年有咩搞作??冇啦,希望比上年更加開心,少d病通掛=]
祝: 世界和平,,學業進步,,屋企人身體健康....
沉日>.<諗起都激氣...訓極都訓唔到,,又要晨咁早get up溫書(5:00呀大老=.=)
今日no.1 中史----小測 no.2 音樂---考試(筆試) no.3----中文-----單元3小測 no.4 Drama(演出vs筆試)
唉...中文唔知你地知唔知...聆聽同閱讀理解最後面係有嫁(-->我指本書)
聆聽超快,,d答案只好作落去囉=]]
Drama 要考試,,我地個組第二個rece先黎搞....>.<跟住就上堂la
好彩...都無驚無險搞店左...跟住又筆試...都未做完=.=就收人地份卷...
最後一堂啦...考埋試就上專題研習-.-'''(好多功課嫁!!)
數學堂:痴線嫁----> 都唔知老師今日講個d文字方程咁鬼難??功課唔識做>.<
期待而久的時間coming
掉位// 被老師掉到一個18層地肉的位...山頂咁遠=.=
我o既學習環境,,視覺,,一齊都被揮走左>x<
仲要sit係阿雪前面...-.-
我唔想sit係個到....
------------------------------不過冇被me星,hap_--------------------------------
放學咪去library借書同還書...紫蔡瑩>..<還書呀/..\
跟住同呀雪,,lousia,,彤彤,,紫蔡瑩一邊做功課,,一邊傾計...enjoyed!!
之後冇幾耐就踏上歸家的路了__________________
今日到此為止______________________________________+=+
|