=.=一星期冇打lu__太忙了
黎拜1?? 派地理卷..lunch之後穎茵講左比我知我幾多分...
有d唔信 ..ya...最後有81.5分 ...都滿意,,but比上次底左好多哦
黎拜2?? 大件事!!又派卷!
個日就..第1,,中史((唉...又底左..得84m.>.<''小息浪費勁多口水..先力多1分??))
第2,,普通話((唉...喊啦...睇錯題目,扣左5m...得57.8,,都係底左-.-))
第3,,音樂((作曲:23/30m...好滿意哦''-卷..見到自己o既分..不禁滴眼淚..全世界變得灰''
卷得89m-.-''))
落堂..phoebe搵我,,but..冇心情..跟住又喊左...比蔡紫同lousia見到...
蔡紫o既說話唔係話冇道理的...可能第一次,,吸取教訓...
第4,,drama...last一堂啦..我地圍圈圈...傾下計..我食鏍絲...
派卷...hap*份卷比上次高左好多o.''...28/30 but...演出得39炸-.-
好底(但我知比上次高左啦)最後有77分...yahoo~!
今日真係有喜有跌...今日開始我每日都要發奮lu...
星期4:P.E 玩撐艇仔..好RELAX!!
放學之後就去左曾梅..因為cyc有活動!開幕典禮呀
上台力獎??玩發炮??嚇死''
之後我同彤彤比校長叫左去'''個陣好緊張,好緊張緊...
搵左我地去同d嘉賓..家長傾計''嚇死人''
早知唔就行去個到啦''(但好特別..因為小學都未試過同校長咁近傾計'')
之後返左屋企luu(迎接下星期的活動了)
ToDay
去左鳳溪安老院呀''同d公公婆婆玩game..送禮物...exciting''
最後又同公公婆婆傾計..送禮物...希望佢地新年快樂,身體健康''''
短短1hour..都令人回味了''
由於好近north 運動場...小學又搞緊sport day..聽到蘇老師的聲喔''
之後太累了..返左屋企..冇練到choir''
|