甚麼快樂點滴__=*]]
我是一個普通的人,平凡的人,想嘗試世界上所有o既野=]]
我係個中學生,寫d野都只不過係呢個程度會寫o既野-.-''
有hap..有令人煩惱的....希望我o既同學可以keep住睇la~
yan989
暱稱: Ryan*]]
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-02-18
補打___'' 是我懶惰...
簡單....滿足
滿意吧!!
派卷...
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
=[日曆__]]
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 0
今日人氣: 1
累積人氣: 427
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


Yeah!! 考試完哂lu=] 開心 分類: 未分類

Yesterday:

                唉...5點就got up同家姐-溫書囉...12點先訓---5點就要起床..呱呱呱...天呀...我仲未溫完數學>.<幸好~搞店左

跟住就自己返學..力住本書係架巴士到做埋d練習,,凳到頭都暈埋...學校條路已經夠短...夠窄...仲要堵車喎...係架巴士到等左勁耐先有得落bus...=跟住係canteen同samsam做埋d練習,,討論下,,琬誼差唔多搭10先返到黎,,,佢個樣悶悶不樂,,好似有d心事咁,,問佢,,又冇應我..有d擔心?!考試啦...數學p係MissLee出O既...好簡單..我呢D死蠢對個題...就唔識LU...冇左5分,,其他都好有把握會岩__我以為今日只係得數學,,10點就放...點知...原來仲有中LISTEN,,,好彩有kAREN&彤彤提下-.-中文個陣係一個教高年級O既老師黎O既,,佢好NICE""不停提我地,,唔好太緊張,,...最後仲叫我地努力溫書,,準備聽日的中史__放學就同琬誼行出去北區醫師搭BUS歸家去---我同琬誼係出面北區醫院的前門聽到一首歌(這陷阱,,這陷阱,,偏我遇上..)勁大聲..肉緊...好難聽...巴士個度又有D就高form,係到講粗口...黑人憎..影響學校同自己=.="                then,,去左買野食,,行到個推拉門個陣...有位行動唔方便的伯伯&婆婆..佢地行ing出黎,,由於行動唔方便,就用左?扙..伯伯好明顯想自己行,,但又好慢...婆婆好明顯驚佢跌親,,so..係咁牽住佢隻手,,同伯伯一齊行出黎...好sweet喔''幻想到好多野-.-__]]  返到屋企吃埋野就係咁溫中史....4:30p.m就睇電視...yeah!!比個腦休息下...【我們這一家】,,今日學左句野,,,《今日o既事應該今日做,,咁先係正確o既生活態度!!》好店呀呢句...wewawa~但花太好明顯唔明啦-.- 晚黑溫書..溫到11點訓__ZZZZZZzzzzzz

today__]

             哈...真係有史以黎最早got up啦..(估下?)  ------->4.am呀...仲係又同家姐一齊起床...次次都係我叫你-.-之後就溫書...溫書...溫到6點半...換衫...溫書--->7:00a.m趕家姐走...同我一齊出門...yeah~係巴士站到見到琬誼,,又可以同佢返學lu~yahoo*佢print左d中史舊卷..比我睇,我睇哂佢...考試啦..緊張死人啦wOw  好多呀,,,好彩都識,,對呢科幾有信心..餘:15mins,,,check一次卷都唔夠時間...搞店啦...考哂試...choir練左...45mins___放學同rebecca一齊走...行去巴士站...佢去華明食野o既...歸家了..食野,,做功課...咪科學囉...又話22號交,,又要提早,,勁趕咁做埋個小冊了...做左4個鐘>.<"好慢......睇【我們這一家】好搞野...

要訓啦....開心死啦今日...聽日70%會喊,,,帶定紙巾都得啦...中文肥老>.<''bad*要留堂練choir!!!

 

 

 






訪客留言 (返回 yan989 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]