Yesterday:
唉...5點就got up同家姐-溫書囉...12點先訓---5點就要起床..呱呱呱...天呀...我仲未溫完數學>.<幸好~搞店左
跟住就自己返學..力住本書係架巴士到做埋d練習,,凳到頭都暈埋...學校條路已經夠短...夠窄...仲要堵車喎...係架巴士到等左勁耐先有得落bus...=跟住係canteen同samsam做埋d練習,,討論下,,琬誼差唔多搭10先返到黎,,,佢個樣悶悶不樂,,好似有d心事咁,,問佢,,又冇應我..有d擔心?!考試啦...數學p係MissLee出O既...好簡單..我呢D死蠢對個題...就唔識LU...冇左5分,,其他都好有把握會岩__我以為今日只係得數學,,10點就放...點知...原來仲有中LISTEN,,,好彩有kAREN&彤彤提下-.-中文個陣係一個教高年級O既老師黎O既,,佢好NICE""不停提我地,,唔好太緊張,,...最後仲叫我地努力溫書,,準備聽日的中史__放學就同琬誼行出去北區醫師搭BUS歸家去---我同琬誼係出面北區醫院的前門聽到一首歌(這陷阱,,這陷阱,,偏我遇上..)勁大聲..肉緊...好難聽...巴士個度又有D就高form,係到講粗口...黑人憎..影響學校同自己=.=" then,,去左買野食,,行到個推拉門個陣...有位行動唔方便的伯伯&婆婆..佢地行ing出黎,,由於行動唔方便,就用左?扙..伯伯好明顯想自己行,,但又好慢...婆婆好明顯驚佢跌親,,so..係咁牽住佢隻手,,同伯伯一齊行出黎...好sweet喔''幻想到好多野-.-__]] 返到屋企吃埋野就係咁溫中史....4:30p.m就睇電視...yeah!!比個腦休息下...【我們這一家】,,今日學左句野,,,《今日o既事應該今日做,,咁先係正確o既生活態度!!》好店呀呢句...wewawa~但花太好明顯唔明啦-.- 晚黑溫書..溫到11點訓__ZZZZZZzzzzzz
today__]
哈...真係有史以黎最早got up啦..(估下?) ------->4.am呀...仲係又同家姐一齊起床...次次都係我叫你-.- 之後就溫書...溫書...溫到6點半...換衫...溫書--->7:00a.m趕家姐走...同我一齊出門...yeah~係巴士站到見到琬誼,,又可以同佢返學lu~yahoo*佢print左d中史舊卷..比我睇,我睇哂佢...考試啦..緊張死人啦wOw 好多呀,,,好彩都識,,對呢科幾有信心..餘:15mins,,,check一次卷都唔夠時間...搞店啦...考哂試...choir練左...45mins___放學同rebecca一齊走...行去巴士站...佢去華明食野o既...歸家了..食野,,做功課...咪科學囉...又話22號交,,又要提早,,勁趕咁做埋個小冊了...做左4個鐘>.<"好慢......睇【我們這一家】好搞野...
要訓啦....開心死啦今日...聽日70%會喊,,,帶定紙巾都得啦...中文肥老>.<''bad*要留堂練choir!!!
|