|
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
|
2009-10-05 |
|
曾晚五知搞咩`? 系張床度點都訓五着"-)
直到2點幾先訓倒`,,,, 旦金朝8點就要起身`" 因為金日番9點"]
真系好累,,,-) 唉` 仲有半個中倒就收工喇`!
又繼續上堂喇`"-* 呢排嚴重性缺錢-,- 諗住同舖頭講要轉做partime`!
因為甘我就有時間做多1份工`!@! 甘就有多少少錢...-* 可以交學費-*
旦依家又搵緊工`! 五知應該做多份咩工好`? 五通又再做手指甲果d?
朝早又做果d"] 收左工" 又做番果d>>? 好似無咩新鮮感甘`!
你地又有咩意見"? 留低個cm話我知好五好~?
|
|
|
.♥BaBii I LoVe U S0 MuCh-]
.♥你永遠永遠也是我的最愛*
.♥我要你每天抱緊我`
.♥`俄艾尒-x-'可不可以一世牙??!
不論明天發生何事 我只愛您1個
您是我的`; 沒有人可奪走您
腦裡的`; 全都是您
`°♥您今日今世都係我既;知道未la?
`°♥嚴禁分手 * 如經發現一律罰款 99999 $
★;;你要永遠愛我!!!!!!!`
就算{一百歲}..! 我都要跟你一起過``^^
★" 你愛我..**! 我也愛你-v-""
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 88 | »
|
|