嘩嘩嘩!!!!!
原來我有成16日冇打qooza啦~
今日係放復活假後第一日返學
唉......................................
今日上數學堂派卷
第一份既成績係40/50
第二份就係31/40
哈哈哈哈..........好開心
跟住去禮堂睇嗰個劇
好搞笑