今日徐SIR冇返
冇音樂堂上
由MISS FU代堂
悶到抽筋............
電腦堂
黎多左個阿SIR--------林SIR
佢D手指甲長到咩咁
中文堂就作文
普通話堂係度講未來大計
之後ICSA去跳繩
去到換左杉
阿SIR先黎講話MISS冇番
What?!冇番唔早講.....咁我咪唔洗換杉囉~
之後跟阿SIR上去301
點知301係俾功課起動D人用既
無奈地我地去左501=3=
阿SIR話睇OLIVER
我睇過'N'咁多次你仲要我睇?????
冇野做咪睇囉
點知個死賤MAN又入埋黎
成堂係我後面溝女
我坐係度成堂佢就嘈足成堂
佢明明係F.4應該係自學天地
但佢就彈左上黎
仲要嘈足成堂
又要係度扮哂野
阿SIR唔識整部電腦
佢就話"阿SIR我幫你呀~"
無奈=3=......................................
|