今日開心到爆
今朝就去左濕地公園玩
影左相
放左學就同黃菲,阿伍去食壽司
包包,阿冼,阿喵就返屋企換杉
我同黃菲,阿伍去先
58蚊食一粒鐘零三個字
我地食食下佢地就黎左仲有三個男仔
斌哥一入黎就俾人叫左去度高
點知都俾要計大人
個人話係啱啱好
我地笑到碌地
食完就去左行街
行行下俾我見到d好k怪既野

你地估下哩對腳係男定係女?????
答案就係.....................................................男人腳黎架
我地見到都笑到死左
對腳真係超似女人腳
幼到佢.........又要著boots喎
跟住去左天恆既公園度玩
見到有好多bb仔玩
超得意
之後我同阿伍無聊到玩手指
我地係度舉中指影相
5個一齊V整粒星出黎
玩到6點3就返歸啦
(有d相係相簿呀~~~~~)
|