今朝遲到左啦=(`第7次囉咩料- -
成日條友都冇遲`系我地遲囉\_/
之前比人鬧左陣..番番課室=)
晨讀`問程朗賢借左本書..勁好睇=)
pe`打排波xdxd`同1d比賽..
最後1球明明我開得好好嫁ma- -
點知接唔到囉 囧`好唔鋸丫\__/
小息`買野食=)``好好味^__^
數學`我做數好認真xd`但係都係要留低囉\_/
RE`唔記得帶聖經`/_\悶到拍蚊
調位啦終於=)`妖-,-同張賓賓坐囉- -
媽咪呀\__/`前面係軒哥呀仆得街-_-
前面格離係呀賢<3`林永賢先生;D
坐高高果位..so gd=)
同新新平仔連海好近呀xd
賢仔超慘-__-v 後面係2條粉腸 囧
食飯`留低做數;冇得走/_\
英文`yk系到發癲-__-v`
班主任`去hall到聽埋d唔知乜野-__-v
悶到拍蚊-___-v
跟住打波打波再打波.
聽日家長日..死曬=[
唔番得唔得珈-v-
c0mment(:
|