| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 7 日 星期五 |
 | |
UT的最後一日  |
今日係UT的最後一日啦
唔唔...MATH 都唔係好難做,但不都唔覺得係易呀~
放學時我問MISS NG我的中史考成點 ,
佢話合格 ..有8字頭...比上次有進步
HA...好開心
今日放左學去左西九龍中心行左一陣
去左三聯睇下有咩新書...
又行下街啦
好好玩...
今次UT都算係我有史以來最唔緊張的一次測驗
因為我常日都玩電腦
唔知會唔會考得好差?
我唔想去諗啦
交俾神啦
衪會祝福我的..
好累..都係去訓返一陣先
|
| 刊登時間︰2006-04-07 03:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 30 日 星期四 |
 | |
| king of the kings |
當一個處於傷心的日子
才會有較多的 感受 寫到日記上
或者 日記 就這樣 承擔了自己 苦楚
最近 的日子都很苦悶
不過無論如何
我都不會 放
我要努力
明天不用補習
可以去初團
主題是 king of the kings
Kristy 也會去的呀~
因為有 KING 的日子
她都不會 放過麻~
哈... -_^"
自己身為基督徒
可是除了經常有禱告 和 參加了 栽培 外
我卻很少出席 教會 聚會 和初團
-_-
求主祝福我的 UT 啦∼
阿門 |
| 刊登時間︰2006-03-30 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 39 | »
|