| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |
 | |
愉快的星期六  |
今日下午去左黃隸珊 的open day
唉....佢地D遊戲真係好.. .= =..
F.1 最好的是1C

是陳翠芳那班..而且是F.1中最有心思的那班.
我是和李慧欣一起去玩的
不過好快都走左啦.
佢地的課室面積真的很細...
難以想像可以坐40幾人

我真的不想見到佢...
點知 真係 見到佢LO

|
| 刊登時間︰2005-12-10 04:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
 | |
明天去玩~  |
呢排都好忙...
就算開電腦都係上網找資料同練msw logo
今個星期..勁多功課.
好懷疑自己是否可以完成..>_<
或者忙都好的..因為我已經把他忘記lu~
最近教緊 "背影" ,
講的都是關於爸爸...
上堂仲有歌聽添..
今天收到李慧欣寄給我的聖誕卡.
今年第一張收到的聖誕卡
我也打算明天寄回一封信給她呢~!
明天係黃隸珊的Open Day
陳翠芳.李懿都叫我去玩..
我打算約李慧欣一起去的
不過 始終有D野好擔心..
我怕會見到... |
| 刊登時間︰2005-12-09 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 4 日 星期日 |
 | |
| 我的"傑"作 |
昨晚和霞女聊了2個小時的電話...
一直講到1點多才捱不住了..要睡啦...然後就88
在清晨時份又被對面屋的老伯伯的電視機聲弄醒了...
加上又發惡夢...

今天的晚飯由我來煮呀~
事實上...我已經幾個月沒煮飯了..(除了煮給自己食.)
果然...出事啦.
我煮的菜忘記了放salty
.....

|
| 刊登時間︰2005-12-04 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 39 | »
|