13日"... 今日8點30起身".. 跟住打比呀趙"... 我就整嘢"... 就9點出門口了"... 9點幾去到長發"... 去咗呀趙屋企食早餐"... 我同呀趙就去run"... 11點返到去"... 整嘢... 之後呀趙又要出土".. 我就返屋了"... haha"..