11日".. 今日6點45起身".. 跟住打比呀趙"... 我就去整嘢"... 食咪嘢"...就出門口了"... 返到學校又要集合wo"... 之後就上課室"... 好鬼悶"...悶到想死了"... 9點30就放了"... 跟住就我,呀趙,雯雯,珊珊,去咗唱k"... 好開心".. 完了就去行街... 哈哈".. 2點就返到屋了"... haha".. 88