今日老公黎搵我...開心喔 放左學去左萬寧買朱古力 去左公園 一路食一路同文鸞sand sms 同埋等老公 1點幾到 老公黎左 好開心 我捉左老公去食m記 之後慢慢行.... 係大中行左陣 雖然發生左少少唔開心 但係好快冇事lu sorry老公 >3< 之後6點幾陪老公等車 有少少唔捨得T^T 返屋企同老公玩GAME BUT有少少累 o.o
今日都是開心的一天喔