| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 16 日 星期三開心開心~~~**
今日呀婷冇返 自己一個呆...... 呆到lunch 文鷥陪我食 thx >3< 見到呀芯 魚旦妹係後面 勁煩=.= 把聲又大聲 又煩.... 回頭望一望...即時流鼻水=.,= 之後我同文鸞去左萬利食 20蚊連野飲 抵到爛-.- 最好笑既係 文鸞都未食完 果個姨走黎問佢仲要唔要3次 其間仲要扮抹台 對面果位小妹妹仲慘-.- 明明仲拎緊隻匙 個呀姨 好似想搶走佢個碗咁-.- 小妹妹個碗撩到隻小昆蟲出黎 我同文鸞以為佢唔會再食... 點知..... 放完係台度... 再食...連湯都飲埋.... 好彩果陣我一早食完 (細聲 食完之後同文鸞去左7-11 買左盒糖糖 再上大中夾糖俾老公食 but遲左番去 遲到!? o.o第一次的呢~~~ 入左去寫紙 個校工叫我去訓育室 去到冇人...見到同班 同隔離班既人 坐左係度 應該又係遲到.... 坐左陣...冇呀sir.... 跟住自己行行下 行番上去班房.... 唔算偷走架-.- 好光明正大咁走番上去的 (偷笑 執野上左2樓上商業雞楚 3堂...好快咁過左 放左學行去大中答車 岩岩好去到 架車就來 上左車一陣...肚痛...-3- 之後有個女仔上車 勁大陣香水味.... 仲想嘔.... 折磨呀=.='' 好彩過左陣都冇事ja 去到老公屋企 成身汗... 老公...買左書俾我...話見到上次 我拎左本書 好似想要咁... 傻老公@_@ 同老公一齊玩... 之後叫外賣 我食意粉 老公食咖哩飯 好味@_@ 8點到就走lu 留左個袋係老公度XD 哈 老公唔洗SORRY 好小事ja >3< 老公冇做錯 唔洗say sorry 返到屋企... 有蟹食@_@ 不過聽晚先食 太飽了 @w@ 原本想同老公玩奇兵online 但我又玩唔到...sorry呀老公.....T^T 原本你有興趣玩...我又偏偏玩唔到..... ><
p.s 老公...>3< 唔想你離開我 其中一日見唔到 都最多最多冇見一日就夠了 想日日見到你 /_\ 同你一齊好暖...知道邊個對我最好.........................................喊.......想以後都開開心心~~~~***
« | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | ... | 202 | »
|