






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 5 月 6 日 星期日游水 ~* ![]() ![]() ![]() ![]() 今日過左去搵老公 帶定泳衣去左老公屋企玩一陣 之後一齊 行落去泳池 同老公買左燒賣食 0w0 食完之後入場 原本同老公一齊出XDD but我去左廁所 之後出去 d水好凍@o@ 開頭悶悶地 因為室內冇開 出面又多人 之後同老公玩到好癲 仲輸睹 如果邊個最快上到台台 企係度3秒 就win 要輸隻5星寵(屬山 我地都好努力上 =w= 最後都係輸左@o@ 老公勁勁 之後俾老公講到輸左張150點>w< 之後2個傻 係度玩滑梯 玩到差唔多 就上水換衫 同老公行過運動場返屋企 好多人跑步 同老公一齊行返屋企 返到屋企 玩左一陣 之後返屋企 今日好開心@v@ 嘿嘿 第一次同老公游水 >3<啜~~~ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||