今日星期3 老公接我放學>3< 不過要陪埋呀婷拎完電話先出得黎 遲左少少 sorsor >_< 見到老公 好開心@w@ 老公陪我返屋企換衫 but驚老豆未走 so係後樓梯坐左陣 但係一坐就係1粒幾鐘 換完衫之後 同老公出左海濱坐 玩得好開心 上左回雞塔 度坐 之後去左買野飲 老公買左枝波子汽水雪條俾我食 一齊食>w< 之後陪老公等車 唔捨得O.Q 返到屋企同老公玩GAME~~~ 今日又是好開心 0w0