






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 11 月 12 日 星期一你可以愛到我1生1世ma???** ![]() ![]() ![]() ![]() 琴晚同老公傾電話 老公個mon爆左 又因為某d野 同老公嘈 其實你答我一句我已經放心哂 但係聽到你既答案...老實講 我係好唔開心同埋有少少失望 我已經比以前學識冇咁任性 但偶爾俾我任性1 .2次丫... 雖然我知道我係迫緊你 但我都唔想 我都只係想要你一句既肯定 only~... 喊左成晚冇咩點訓到... 又嘈醒左老公媽咪呢~ 不好意思 今朝 冇懶床... 起身沖涼換衫 出門口... 落到去好多人... 今朝老婆又任性多1次 希望老公不要生氣 因為我明知今朝天氣比較凍 可是我著左琴日果件 好薄既衫 明知自己感冒仲未好番 不過又任性多一次 因為果陣諗住反正都冇人理我lu 番到學校都遲左15分鐘..比上次又早左 之後抄番筆記 but抄抄下都冇咩心情 之後細dee同我講琴日同個人出街原來係老公同佢d fd都識既....真係岩.... 之後上黎sir堂...好眼訓...成大對黑眼圈出左黎 so訓左1陣...想喊...諗番起琴晚老公回覆俾我既答案... lunch果陣同雀屎細dee去左頂頂買野食 原本都冇心情冇胃口食 但係雀屎又叫我食..就買左牛肉 同埋野飲就算lu.. 食完都幾飽下.. 食完就行左陣街...岩岩果堂sd左信息俾老公 等老公電話 等到既時候其實好開心滴...至少你還愛著我> < 食完就call敏豬1齊番去考試 差唔多行到學校門口 有條麻甩佬係後面拍我手臂 又問我地係咪讀紡織 雀屎即時拉埋我 我地又嚇到1齊捉住大家隻手 之後條友就講 想識d朋友咁 之後雀屎話 我唔係好想識你wo 就走左...勁恐怖lol-.-'' 勁想打巴佢 之後去左canteen坐左陣 因為係6樓考試 所以夠鐘先好上去 費事係出面呆企 d人又咁恐怖... 之後1點半上去...呀sir竟然遲到!! 搞到我地4個同2個極品企係課室門度 d人仲要時不時走埋黎離遠係度講講講 煩... 之後呀sir黎到 就拿拿聲入去 我同雀屎第1組..考先... 我的普通話真係爛到= =''... 考完之後 去左wc 跟住同細dee答地鐵... 上去老公家 仍然唔知咩事 其實都估到有d野 因為正常普普通通既事 唔會搞到咁 我都好開心 最後你都選擇信我 我亦唔會令你失望 因為我真係冇做過 我諗左好耐 如果對方 想知我全名好易 因為我msn已經係我全名 其實諗都諗到 知你電話又知我既存在既人 只會係''果d'' 點解成日我講 唔好咁易俾電話人 點解我要重覆又重覆 ... 而家有眼見 自上次件事 今次又黎多一件 差唔多既 而家d人 好唔知醜架 雖然我唔肯定係咪前幾日打黎煩住哂果條8婆 我淨係知道而家d人真係好無聊 又好白痴 同好狗 知人口面不知心 所以我仍然堅時我既做法係岩既!! 唔會有錯~~~ 同埋老公 我希望你會明白 我既然到而家仲堅持同你1齊 就代表我願意發生咩事都會留係你身邊 同你一齊去分擔每一件事 係你唔開心既時候 記得果個人係我...會攬住既人係我... 我唔需要任何野 我只需要你 你既1個擁抱 就已經足以暖透我心,.... 你明ma? 有困難一齊分擔 咁先係2公婆... 老婆好易滿足架喇 你1個肯定1個擁抱1個吻 我已經超級開心>.< 今日老公買左朱古力俾我食..超好味 呢d人有好多人都恨唔到架喇~~~由其是1日到黑淨係識得搞風搞雨既人 永遠都唔會明白呢種甜蜜 >~<呵呵~~~~~~ 我今日打既每一隻字...都希望你會明白 >v<~
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||