| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 7 日 星期三病左-0-"
琴晚成晚鼻塞訓唔著.. 成5點先諗到方法點樣先可以訓... 6點半鬧鐘響 打俾老公叫醒佢... 老公最後都決定遲d先起身@.@ 但我個頭勁痛勁暈勁重... so一直訓-3-'' 訓到10點到 都係起身.... 再訓個頭都係咁 T^T 起身老公整左隻蛋俾我食 之後食藥... 隻蛋就算加左是油都冇味-3- 病左食咩都冇味 ~~ 個天都要我減肥XD" 之後上網睇野.... 整野... 蠢蠢的我整左成2粒鐘都唔識-_- 救命... 玩到4點 冇野做 去訓陣教... 4點幾老公打黎... 放學lu but佢同膠紙去打機 機迷@.@"... 跟住我再訓... 訓到5點幾... 老公打完機打俾我.... 之後起身同老公傾電話~~ 傾傾下 佢見到佢個fd 就收左線lu~~ 唔准老公食m記- -話我衰都係咁話-3-'' 而家天氣咁...一陣又喉嚨痛盞自己辛苦T.T 跟住我就上網睇野.... 之後夜晚... 老豆買左感冒茶俾我飲-3-'' 苦 飲到想嘔 之後食埋老豆買俾我既排吉飯 食左少少冇食lu 食落都冇咩味-.-'' 之後就整左d無聊野 (有圖XD") 今晚要早d訓!! \口/ 聽日見老公唔可以咁殘...-0-''.... 雖然唔知琴晚定前晚我打日記話 寧願有事果個係我 but我既意思係 老公冇事 我有事都冇所謂... 點知開口中-.- 但點解老公仲未好番既-口-"
以下係我今日無聊係屋企整既圖 =v= 加哂我既簽名 所以如果有人偷都冇用XD"
 
 
打完lu.... 希望聽日會更美好啦~~~~ 聽日有得買衫.... ya,. >v<~~
老公記得要早d訓呀.... >3< 曳曳老婆會咬咬你 XD 嘿嘿~~~~
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 202 | »
|