| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 1 日 星期四-oo-"
今日冇返學 9點幾過到老公家... 好凍凍喔...gif)
之後同老公一齊訓 俾老公攬住好舒服>v< ... 又可以鑽落老公度 大約訓到2點 我地就醒左
老公一醒又蝦人 ... 跟住 老公打機..我就畫畫 我要參加比賽 加油加油 其間老公又蝦人了-0-.gif)
3點我地一齊落左去買野食
一落街好凍凍...不過有老公係身邊... 就唔凍了 愈黎愈鐘意老公tim... >///< 我地買左碗仔翅 3寶 叉燒鵝 什錦 之後去左夾公仔... 太鬆了個夾... 夾唔到 見到個黑豬 好熟口面...諗左好耐先記得... 之後我地就去7-11買野飲番屋企... 一齊睇回魂夜一路食.... 笑死我 我地再係咁真係肥了-0- .gif)
食完冇幾耐 feel到老豆應該差唔多打電話 望一望個電話...真係老豆打黎-_-" 佢話係樓下藥房煲左藥俾我...叫我7點半去拎...拿拿聲走左... 仲諗住可以同老公一齊多1個鐘ma ..不過又要飲果d藥先得... 如果唔係我健康同塊面梗係渣都冇-.-
7點幾去到藥房...拎埋藥番屋企... d藥好黑阿... 好似好苦... -3- 打俾老公 老公哄我要慢慢飲 >v< 之後快快飲埋d藥...整番2粒加應子-0-'' 苦死 >-< 飲完好飽-口-'' 之後就上左陣網,.....跟住打日記......
以下2個圖係我自己整架....令唔令呢>v<? 第一次整咋... 嘔既話唔好打我=v="
 
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 202 | »
|