今朝唔多開心..
.gif)
之後都冇咩野
.gif)
~ ...番到學校 見到jan嚇左一嚇
.gif)
之後去左拎野 第一堂又係何sir堂 勁眼訓...唔俾訓.. 同細dee傾計 佢講左好多關於佢同之前既男朋友既事 可能我太眼訓又不感興趣 冇咩反應 淨係係咁
.gif)
.gif)
之後果堂係miss王堂 開頭好累 訓左一陣 俾miss俾左起身
.gif)
... 同雀屎細dee 傾計 胡迪同巴斯... 哈哈xD
.gif)
lunch同左 雀屎 細dee 敏豬 N豬去左買壽c 我買左個生文魚手卷~ 上左去搵其他人 叫左2碟小食 食完就走左lu~...原本諗住同雀屎黎個完美既減肥計劃 但係去到1樓 雀屎見到香蕉糕 原本唔買既 但係敏豬話同佢一齊食..佢就破左介 = =跟住我又忍唔住買左個燸米滋食 雀屎話佢個香蕉糕銀變左條是啤o太 而我個燸米滋就變左我塊面舊肉 xD 番到學校 好熱 今日勁熱-0- 我仲要著左件長袖衛衣
.gif)
跟住上黎sir堂 同細dee訓左 訓完仲眼訓-_-
.gif)
最後一堂 呀向sir ... 做完功課 同雀屎係度狂笑.. 我地好衰= =''
.gif)
笑足45分鐘 勁肚痛
.gif)
.gif)
放左學 自己答車番屋企 唔好彩 咁岩呀jan係我前面 佢好似想同我講野 轉頭咦左一聲.. 但我果陣搵緊銀包 冇理佢 之後上車 佢轉行上層 仲望住我= ='' ...好恐怖... 做咩成日望住我>o<
.gif)
番到屋企好悶 玩左陣電腦 就去左洗面 塊面愈黎愈差咁既...=-=
.gif)
冇幾耐老公打黎 陪完膠紙打機... 又見到d冇品人...
.gif)
老公話佢整親隻手指... 有冇事呀..傻豬/.\... 聽日有老婆鍚鍚會冇咁痛了T^T.要小心d丫ma... 成日咁大頭蝦... 老婆一樣會痛痛架T^T... 希望老公早D好番 早D唔痛^o^