






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 10 月 23 日 星期二好眼訓-0- ![]() ![]() ![]() ![]() 今日 又因為懶訓 又遲左起身 之後去到巴士站 唔算多人 但係就miss左成4架巴士先上到 太多人了 又遲到 番到學校 都9點 原來今日測驗 拿拿聲做 不過做錯左 好彩雀屎提一提我 電腦堂超級眼訓 都做埋功課交左 等食lunch lunch果陣 去左買牛肉同燒賣 之後就同成班女仔去左食菜.. 食左碟通菜 健康d丫ma 唔俾老公擔心同埋要減肥 食完就夠鐘返學 咁岩見到老公 同老公拖住手返學 跟住落黎果一堂又係/miss王堂 睇碟 好悶... 雀屎好唔開心 真係好想打個女仔一巴 好地地破壞人地1年感情 可能而家想搵到一個真係可以除左自己 仲可以抵受出面誘惑 又係真心 既人太少了 簡直像絕種1樣 所以我覺得自己非常幸運同幸福了... 而家只希望 可以永永遠遠都係咁.. 我願意付出什麼~... 最後一堂係miss高堂... 最鐘意上佢堂 今次教畫側面 好難喔.. 8點我就要番屋企了 番到屋企好眼訓 達左落床一陣就訓著左 訓到10點半醒左.. 打俾老公 之後再發呆 11點同老公玩free stle 我太屎了 聽日再打過啦... byebye 晚安啦 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||