| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 24 日 星期三醜女大翻身 >O<
今朝遲左起身 番到去都9點幾...上英文堂 呀Sir 話今次唔計我 上完英文堂.. 去番7樓 上miss余堂 好悶... 同雀屎訓著左.gif)
lunch同雀屎去左頂頂 買野食 我買左牛肉同燒賣 咁岩見到班2個男仔 問我地去唔去打機 原本我話唔去..但雀屎叫我陪...gif)
雀屎叫佢地去先 我同佢食完野 去左買意米餅..ya..>v<.. 行去果陣咁岩見到細dee佢地 醒起冇帶身分証A_A 琴日先俾人查完 之後就走左lu.. hehe...gif)
番到去上錢sir堂 聽見敏豬終於知道個男仔個名... 不過佢話原來近睇個男仔塊面好多凹凸 之後我問 所以你放棄佢喇? 佢問番我係咪好衰呀? 我冇答 淨係笑左一笑...
後尾果堂係 江sir 想訓但訓唔著 有個男仔問我 你條仔係咪又係讀呢間 我答係... 之後另一個話 喂..你同你條仔好有夫妻相wo... 之後果個就讚老公令仔 j埋頭@@''... 其實老公唔差的-v- 成日話自己 其實你好好了 如果出去識女仔...一定10個有8個會受...><... 一直襯唔起果個 其實係我就真... 之前我好樣架...成日俾人笑 =/\= 成日喊tim 諗起都唔開心 ...不過我而家好想好想改頭換面... 要大翻身!! \口/... 之後陪左老公打左陣機 又有d狗人\./... 打完之後上左老公家 煮飯俾老公食... 尚算可以吧... =v=..
食完之後 老公打機 我睇書... 之後同老公一齊訓.. 其實想你陪我多d.. 唔係打機唔係訓教/.\ ...我知我想法好任性... 其實係想偶爾過番之前我同你岩岩識 ...既情景,,, >3<, ..我知你成日訓唔著好辛苦/.\... 你有個任性老婆係咪好煩呢><...,, 8點鐘我就走左lu~ 番到屋企都打一打俾老公... 之後整日記... 就訓了... 晚安~~
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 202 | »
|