| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 30 日 星期二-v-加油~!!

今朝因為懶訓 遲左起身 成9點半先番到去 上完miss王堂 就上I,T 勁悶呀-3-.... 11點幾偷偷打電話叫醒老公-0- 唔通呢幾日玩得太勁..老公呢幾日都訓左好耐-.-... 都仲係咁累既 -3-''... lunch 同雀屎約定左 只係用5蚊... 係勁多引誘下..我成功只係用左5蚊食lunch 又冇再食其他野.... >v<... 但係雀屎就失敗左-0-''... 我諗我都撐唔到幾耐-_-... 同雀屎去左睇本野..關於護膚品同化妝品... 諗住下次買果隻粉底-v-... 好似幾正... @.@" 唔買粉底都買果隻...潔面... 貴少少最多自己儲錢買... 因為人地下定決心要變更加令同埋更加有女人味... !! .... 要令俾老公睇...>v<".. 番去又要上miss王堂... 訓教-0-"... 之後上miss高堂 我最鐘意>3< 因為有得設計同畫畫... miss要我地設計隻高跟鞋 我畫左黑白格子有點華麗古典 就好似人地去 面具舞會著果d鞋 都算麻麻... but佢地話好有model feel ... miss叫我拎幅畫去參賽... -.-" 實輸呢... 我諗得閒要畫多d畫... 放左學去新都會等老公... 因為有點麻煩事...等左一會 就同老公去買左包包... 老公食吞拿魚包...我食芝士捧..@v@"... 跟住番去... 一路老公成日咬我ToT... 痛痛~~~ 我要報仇\ v /嘿嘿..... 呢幾日整到老公好累tim 係咪係時候要收歛下呢-v-" 冇法啦... 呢d都係老公教老婆玩既XD" 見老公咁開心咪成日捉住老公陪我玩 XD 同老公攬攬真係好舒服好暖@w@~ 我之前仲以為... 見人地情侶日日見 仲以為好似好快會厭...原來真係愛上一個人... 就算見幾耐見幾多次都唔會覺得厭...反而仲覺得少tim ... 真係覺得好奇妙 @v@ ... 第1次真正戀愛 真正愛上1個人 呢種感覺... 是世上最甜最流既甜品... 然而這種感覺不會令你變肥... 就算有幾多不愛吃甜吃的人 也會愛上這甜品 雖然這味道很甜...但不是頂級廚師 不是靠1個人可以製造出來... 材料不是 砂糖 蜜糖 巧克力 或糖漿~ 在你嘗到這甜甜的滋味後 會上癮 會經常回味 或許有時回憶這味道時 笑容會漸現出來.... 這不是就叫幸福的笑容? 每個人都會有機會製造出這道甜品 問題是... 需要 2顆真正相愛的心... 才能製造出 令你甜死一世的味道 否則就變成了先甜後酸 的壞布甸了~~
XD"突然打打下日記 有靈感作左呢段野...好耐冇作文啦-v-"... 好似好核突0.0~~~~ 老公...或許我們的布甸只差一些結婚用的裝飾品而已XD~~!!
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 202 | »
|