今日1點幾去樂富搵細蛙.
跟住去旺中行左15分鐘冇野行.
反反黃大仙;去大家樂食野.
有個呀嬸坐左係細蛙格黎左住哂=.=!
搞到我要同另一個呀嬸坐-_-死自障`
食完去青田個公園搵h0.
見到成班吾熟既人(;
坐係度勁無聊wor.過多陣;
跟住 娥jai黎左好耐冇見啦(:
之後去龍吉見到小學d人 .
跟住個d吾打啦`