



|
❀. 20101101;$ CYY生日快樂;> 今日同玲.瑩.nab.琳.屎希食飯個陣去大快活食` 跟住同玲叫左個燒味飯la;好正` 跟住叫左個紅豆冰飲吾哂同埋食吾哂d飯:( 吾夠時間呀;之後反到學校. 體育堂個陣個呀sir吾知去左邊; 我地第1堂要去1a上睇埋d無聊野. 跟住再去7o7室;小息個陣跑黎跑去勁好挽囉. 又冇人理wor@@.正呀:))) 小息個牙屎撞鳩我.吾知乜撚野事; 放學又寫口供紙囉仆得街啦-_-. 6點先放學v_v.唉` ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |