



|
❀. 20101031;$ 今日2點先出去地下鐵等sunny;瑾 跟住去到藍田先過多陣先見到mei22; 之後成班去左個度行下.買禮物比人;) 跟住去買野食.去左買許留山(L). 行反上去見到d壞人;我覺得佢好似跟住我地甘` 跟住去到有間野.挽笑哈哈占卜!笑撚死我` 我地同個個後生傾計.勁好傾囉佢:D`又爆粗wor! 行多陣同瑾姐買袋;我地去左第二間睇:) 跟住搭地鐵反黃大仙..琳姐就打黎叫我地去彩虹等佢; 等左陣;老豆係甘打黎吹我反去補習-_-. 好煩.一反到黃大仙就沖左上去反屋企=.=v 唉;本身吾洗補無啦啦要常測囉:@! 反到屋企比人鬧左兩句.繼續補習~.~; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |