



|
❀. 20100929;$
9.28 琴日反學我最遲到sor. 跟住見到mei2 nab 瑾 之後同nab跑反學校;).驚遲到 跟住佢地行得好慢..我同nab入左去先; 食飯個陣同nab 恩出去同恩買野食. 跟住見到好多扶輪人:s. 個d吾講.. ------------------------------------------------- 9.29 今日放好遲囉頂你.無啦啦留人你痴線嫁-.-?` 明明放3:9-.-跟住又放4點半囉. 又要自己行反屋企-_- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |