



|
❀. 20100917;$ 屌你老母呀依絲蘭你乜撚野呀?; 仲要叫埋成班黎話我囉屌你老味-.- 好撚火嫁你知吾知-.-?如果你甘比人話甘你點撚樣呀? 本身我反學已經好吾出聲個隻-,-你仲要係度講.? 妖你自己覺得自己吾撚煩.我覺得你好撚煩囉; 成日係度講吾撚厭-.-?另外個兩條肥西你又乜撚野事呀? 又係度話我?你係米傻撚左呀-.-?仲要叫埋格黎班話我. 平時個幾個話我都算`仲要係度叫埋成班話我,, 本身個兩個肥仔係幾好人既~.~點知比你依條友搞到... ------------------------------------------------------- 祝大家中秋節快樂:$ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |