



|
❀. 20100830;$ 今日朝早我見甘遲賢都未打黎. 跟住我就打比佢..點知佢未起身-_-. 好似見你甘遲先起身嫁波.之後出門口個陣nab打黎;; 同佢講我出左門口..去左個個巴士站見到佢'' 跟住反到學校又係企係操埸:(熱到仆街.. 之後我地係禮堂聽左一大堆廢話~.~ 哂時間..跟住小息20分鐘; 小完息又入反禮堂.勁凍-.-. 之後去反操埸上課堂.. 上到課室冇耐..怡就sd左sms黎:)! 問我幾時去食飯@@.跟住個陳sir無拉拉入左黎- - 佢見到我係度睇個電話囉-,-佢甘勁既. 跟住我地練習排隊;點知佢叫我出黎.. 我見到黃諾希笑我囉.我都吾係比人鬧=.=. 好彩佢冇收我電話.. 跟住12點2放學; -------------------------------------------------- 1點3到怡又sd sms黎;' 1點半到就去到m記見到佢@@. 一問始勁多野講甘;跟住我地去左黃大仙中心食m記. 跟住我地去搵佢個奶型fd; 見到佢個陣勁吾鋸佢囉-_-. 跟住佢同佢去剪髮..我同賢係龍翔中心行.. 行行下見到陳珈浩xd.見到佢好似正常反好多'' 行過去叫佢佢好怕羞xp,, 跟住我地去搵怡..佢話好想食野就同佢去野許留山:). 佢請我地食多謝哂;遲d還反錢比你ha; 佢剪完髮上去搵佢;; 個頭好似冇乜點剪過.之後去左千秋挽; 見到d細路黑人僧?_?.之後同怡係度挽千秋'' 佢勁重..不過佢個fd搖我地好hi牙!!. 差吾多成個人趺左落黎xpp. 挽多陣去左怡屋企;-)開門個陣見到佢隻狗好驚@@. 之後見到琴係度彈xp.佢彈得好好聽阿:o 佢隻狗行過黎我地摸下佢xdd.佢隻狗好乖:$ 5點8走左;下次再去你屋企^_^ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |