(L)Wulaamfung :-*`
yang89890
暱稱: ♥lam;d
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
hey;
I would like of cm!;

. 20100830;$

今日朝早我見甘遲賢都未打黎.

跟住我就打比佢..點知佢未起身-_-.

好似見你甘遲先起身嫁波.之後出門口個陣nab打黎;;

同佢講我出左門口..去左個個巴士站見到佢''

跟住反到學校又係企係操埸:(熱到仆街..

之後我地係禮堂聽左一大堆廢話~.~

哂時間..跟住小息20分鐘;

小完息又入反禮堂.勁凍-.-.

之後去反操埸上課堂..

上到課室冇耐..怡就sd左sms黎:)!

問我幾時去食飯@@.跟住個陳sir無拉拉入左黎- -

佢見到我係度睇個電話囉-,-佢甘勁既.

跟住我地練習排隊;點知佢叫我出黎..

我見到黃諾希笑我囉.我都吾係比人鬧=.=.

好彩佢冇收我電話..

跟住12點2放學;

--------------------------------------------------

1點3到怡又sd sms黎;'

1點半到就去到m記見到佢@@.

一問始勁多野講甘;跟住我地去左黃大仙中心食m記.

跟住我地去搵佢個奶型fd;

見到佢個陣勁吾鋸佢囉-_-.

跟住佢同佢去剪髮..我同賢係龍翔中心行..

行行下見到陳珈浩xd.見到佢好似正常反好多''

行過去叫佢佢好怕羞xp,,

跟住我地去搵怡..佢話好想食野就同佢去野許留山:).

佢請我地食多謝哂;遲d還反錢比你ha;

佢剪完髮上去搵佢;;

個頭好似冇乜點剪過.之後去左千秋挽;

見到d細路黑人僧?_?.之後同怡係度挽千秋''

佢勁重..不過佢個fd搖我地好hi牙!!.

差吾多成個人趺左落黎xpp.

挽多陣去左怡屋企;-)開門個陣見到佢隻狗好驚@@.

之後見到琴係度彈xp.佢彈得好好聽阿:o

佢隻狗行過黎我地摸下佢xdd.佢隻狗好乖:$

5點8走左;下次再去你屋企^_^




-      I NEED COMMENT THANK!

 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片