返去就係睇個超悶既drama 真係好無聊囉 睇完又冇野做 過左隔離班 問左名次 講左幾個no. 吾係好記得 聽完之後,係度歎氣 望住個天 黑沈沈 好大雨 同我既心情一樣咁灰 so bad 家姐早放學 一齊食lunch 仲未派暑假作業 搞到冇野好做 早d 派未好囉
返去就係睇個超悶既drama
真係好無聊囉
睇完又冇野做
過左隔離班
問左名次
講左幾個no.
吾係好記得
聽完之後,係度歎氣
望住個天
黑沈沈
好大雨
同我既心情一樣咁灰
so bad
家姐早放學
一齊食lunch
仲未派暑假作業
搞到冇野好做
早d 派未好囉