『大件事』請尊重我的設計.密偷,, 關閉
12.4 = 留言板.不妨留個言
入來吧
9.4 = 卜親手腳
31.3 = 冇得考試呀....
開左相簿放[[嘔]]心瀝血作品 我的相簿
30.3 = 有人懷疑我既圖呀...
28.3 + 31.3 = 測驗..=^='
29.3 = 衝破了1500人次,,多謝
▌茵…你的那句╮我已不在乎‥
無論記憶是好或壞,但過去的每一分一秒 
除了心裡掛住,還需一個地方把它永遠記下
這裡才屬於我的地方~

  

 

yaniko811
暱稱: 愛爆小時候*茵
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好耐好耐冇寫到日記.....
唉,,把傘,,
情感複雜...
黃社跳舞
週會....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的相簿
我的相簿

 

2006 年 5 月 18 日  星期四 晴天
 聽電話la~

珍珠走了,,但感冒仍在

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

親愛的感冒,,

請你不要太愛我...

請不要捨不得我...

請你跟隨珍珠離開...

+++++++++++++++++++++++++

今日食左藥,,

起身,,有dd暈...

之後執野番學la,,

ms chan 番la^^

但1點呀今日..

之後英文,,去圖書館,,

兩堂art好悶...

小息食黑白,,

之後電腦,,

教photoimpact,,

中數英,,也這樣過去

英文,,

nick見到張紙,,

寫住[[我係傻仔]],,

之後貼係魚生身,,

魚生發現,,

再扮駛野貼落何dee到,,

笑死!!!!!

之後ms poon問,,

拖埋lok落水...

無奈-------

+++++++++++++++

原來今日大塊面

比左封信呀bb

之前有一封,,

不過係假,,

呢封真就比bb撕爛左,,

我係垃圾桶搵番,,

同linlin遂張貼番,,,

型la.....

之後bb都嚇左一驚,,

哈哈,,,,

 

*Today is a new day~

收線時間︰2006-05-18 10:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]