|
親愛的感冒,,
請你不要太愛我...
請不要捨不得我...
請你跟隨珍珠離開...
+++++++++++++++++++++++++
今日食左藥,,
起身,,有dd暈...
之後執野番學la,,
ms chan 番la^^
但1點呀今日..
之後英文,,去圖書館,,
兩堂art好悶...
小息食黑白,,
之後電腦,,
教photoimpact,,
中數英,,也這樣過去
英文,,
nick見到張紙,,
寫住[[我係傻仔]],,
之後貼係魚生身,,
魚生發現,,
再扮駛野貼落何dee到,,
笑死!!!!!
之後ms poon問,,
拖埋lok落水...
無奈-------
+++++++++++++++
原來今日大塊面
比左封信呀bb
之前有一封,,
不過係假,,
呢封真就比bb撕爛左,,
我係垃圾桶搵番,,
同linlin遂張貼番,,,
型la.....
之後bb都嚇左一驚,,
哈哈,,,,
|