『大件事』請尊重我的設計.密偷,, 關閉
12.4 = 留言板.不妨留個言
入來吧
9.4 = 卜親手腳
31.3 = 冇得考試呀....
開左相簿放[[嘔]]心瀝血作品 我的相簿
30.3 = 有人懷疑我既圖呀...
28.3 + 31.3 = 測驗..=^='
29.3 = 衝破了1500人次,,多謝
▌茵…你的那句╮我已不在乎‥
無論記憶是好或壞,但過去的每一分一秒 
除了心裡掛住,還需一個地方把它永遠記下
這裡才屬於我的地方~

  

 

yaniko811
暱稱: 愛爆小時候*茵
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好耐好耐冇寫到日記.....
唉,,把傘,,
情感複雜...
黃社跳舞
週會....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的相簿
我的相簿

 

2006 年 5 月 17 日  星期三 晴天
 聽電話la~

珍珠來了,,,感冒也來了..

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

我相信[珍珠]同感冒

夾埋蝦我....

+++++++++++++++++

一早中史,,

呼一口氣,,

終於匯報完!!!

我地仍然是全班最高>>

ya!!!!

跟住IS,,

個reading都係滿分,,,

XD"""""

之後英文,,,

珊珊串ms poon...

cool:::::

之後西史同數學...

數學好好玩,,

計計計>>>>>

cat 41/50咋...

+++++++++++++++

之後放學,,

比人迫遷班房

去左1E,一大班人去

1D既有,,我班既有,,

MR 曾嘈我地WOW,,

之後鎖LOCK架,,

一放底書,,

D工作紙飛到周圍都係

笑到我>>>

之後番屋企/////

 

 

*Today is a new day~

收線時間︰2006-05-17 07:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]