宇宙不安學會.
年青.是快樂的最大理由.
318,永不永不分离.
yanise_0821
暱稱: yanux
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
最新文章
go to another blog
阿月好野!中秋快乐 啊...
慢慢长路嘅第一个星期
可能開學係件好事.
軍訓終于收皮,我已經1...
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
snow
tsing.
wai
ying之相冊
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 92
今日人氣: 0
累積人氣: 3176
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


又要搏杀了. 鬱悶 分類: 未分類

7日就甘过去了.无乜意义.好唔充实.浪费时间.其实我宁愿番学.

经过琴晚噶辛苦奋斗.终于差唔多做完作业.数学对于我黎讲.唔系非一般难.

做得鬼甘慢.点算阿你话.?!

番去又要辛苦.其实好恐惧.好害怕每次噶总成绩排名.好害怕打击.

真系觉得自己好难控制自己.成日都忍唔住做其他野.自制力极差.

who encourage me.?好烦阿我.唔想日日都过d周而复始噶生活阿.

我要有惊喜噶生活.

我要有激情噶生活.

边个比我.?......

myself.?!



2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


闷阿闷阿 分類: 未分類

讲讲琴日.终于有人肯去签班服协议拉.thx jk.

表哥又黎左我家.5点几同佢出去食饭.佢今日有揸车.所以好方便.

买左小小野甘拉.然后兜黎兜去兜到9点半.

准时歸傢睇岁月风云.好睇好睇阿.今晚大结局拉.!

用左摩沙膏.希望有用.!!!!'

本来想早d训.点知有小强.

so开电脑做作业.同ming倾左阵小强.

然后同小强激战左一阵.攰得滞训左.途中扎醒左几次.

今日真系无聊到跳楼.朝早双亲吵架.

嗌嗌嗌嗌.不过衣家都无感觉了.人大左思想真系唔同.

下午.同bee聊左一阵.佢话左d野比我知.er...点讲呢.

知道之后有d无奈.好奇怪噶感觉.算拉算拉.

做下作业.听下歌甘.又一个下午.唉.

岁月风云大结局好行阿.!!!!!!

国庆假期过得好唔充实.好浪费.去死拉yanux你.!

好快又番學了.又投入到紧张噶学习.国庆过完.又要等寒假拉.唉..

衣家好头晕..突然觉得人类都是不断许下承诺.然后又不断破坏承诺的.

我仲有好多作业.我好眼训.

究竟我讲紧咩.?````````````````

 

 

 

 

 

 



2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


只脚好攰. 分類: 未分類

今日系屋企好闷.睇番岁月风云噶必睇镜头.振邦叫秀风插死自己果场好感动.

死甘稳<公主小妹>第4集.都系稳5到.失望到我..

down左<twins party>.算系甘拉.

今日霖左好多.衣家好多人又唔想认老.但系又偏偏搞到自己好成熟.(((((唔系话你阿.ming.))))))

甘遮系点遮.?!无.其实只系发表下自己意见.

折3噶时候.觉得成绩好噶人大部分都好识同父母沟通.

好似我个no.1同位甘.中意边个男仔都同阿妈讲.佢阿妈觉得好正常.觉得十几岁梗系有呢d野.

记得以前有个姐姐同我讲过.一定要同阿妈多d沟通.

当时都无留意呢句话.听完就算拉.衣家霖番起真系金句.

其实我都好想同我阿妈讲下我噶野.但系每次同佢讲野.唔系有百几个电话入就系唔应我.

好无瘾.叫我点同佢倾阿.!?同佢讲男仔窝.可能未讲完就闹左我先拉.甘守旧.甘封建.

一日就系话要努力读书.要考一中.要有进步.同佢噶话题只有呢d.唉..唔怪之得我成绩甘差.

夜晚同表哥食饭.行街行到只脚好攰.买左遮拉终于.lei'si真系唔岩我.所以都系格仔好.

仲有买左阿哥噶生日礼物.唉.真系唔好意思.甘耐先买到.仲有水杯,.

然后回家睇岁月风云咯.

琴日同表哥系屋企睇戏王之王.表哥竟然睇睇下训左.唉.真系有d闷.

阿sa真系好大付出.抵佢攞影后.!

同ming讲左sb噶问题.我清楚我衣家噶情况.别担心.

琴日系爸爸生日.

琴日系...

 

 

 

 

 

 



2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


银包干水之记. 分類: 未分類

今日噶车程真系崎岖.唏嘘.辗转.唔想提拉.

本来约好范同学陪我搭车.点知后尾放我飞机.

兜兜转转.去到花城.ming同楚正系会所接我.好狼狈阿我.

等齐人拉.就去珊屋企烧烤.好多人好热闹.

我同楚正好中意笑ming d对白动作.好搞.

珊个大佬好随和.好风趣.如果我又有个大佬甘几好.

雪成日打电话.bee成日打电话.珊成日行黎行去.

琳成日打楚正.晴成日烧窿野.

烧烤真系唔饱.去ming屋参观左一阵.好似买楼甘.

然后去金柜.本来好期待同bee唱.点知佢感冒.

珊唱歌好好听阿.好似卫兰阿.!!!!!!

雪同杨婉灵调情.珊话睇到眼冤.我无感觉咯.

都系唱下.倾下计甘拉.金柜有洪卓立d歌.好意外.

虽然得爱无胆.不过都已经好唔错咯.

我真系觉得ming好癫.

最后.各散东西.我同楚正走.我地死甘重复ming句:大吉利是.好搞笑.

回家后.又出街帮阿杰买3.好无奈.成日都要我帮佢买3.

em.then.歸傢睇<公主小妹>.ming介绍.

可以拉.因为由细到大都中意睇灰姑娘噶故事.

不过我真系劲憎张韶函.真系好似马骝干.影衰吴尊拉.!

以下系今日噶相.

我只脚真系肥.!无面见人阿我.!伸手yeah的那个佬婆是我.旁边是ming.

的士上好无奈.

yeah.!!!!!我只爱无胆阿.

好帅的ken.在日本.

今天就是这样.总括来说是钱包干水和朋友们一起很高兴.

 

 



2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


我爱洪卓立之疲劳7日. 分類: 未分類

今日欣宜终于都拿到洪卓立只碟比我拉.!超兴奋阿.!

我爱洪卓立so much.!

呢排成绩唔好.焦虑又产生.朱老师讲得好好.但其实都要我好努力好努力.

原来我可以5见波波几日.实在太多测验拉.

其实对于波波.都唔知系乜.

中秋前一日.好多人番黎.团聚噶有.探老师噶又有.不过全部都唔关我事.

中秋时分.潘小姐回来了.夜晚请假同屋企人食饭.我异常甘挂住ming.

果日好想喊.因为真系非一般挂住以前升旗台食消夜噶日子.

似乎屋企人唔想我参加千五.我会量力而为噶.

衣家连baby都无得陪我跑.我要孤军作战.你地都要为我加油.

i am really hate sth.sb.!!!sb is cheaper and  cheaper.!

我怕我有病.

搞班服真系好烦.好烦.不过最后一年就算了.

星期6果日.同皓康哥跑千5.唔知波波有无见到我个猥琐样.

好耐无试过d汗由条颈流落身体.好舒服.因为本身自己少汗.

今日肚屙好辛苦.同jill去校医室果阵.发现美术室门口对住果条走廊好正.

入面有个类似舞台噶野.好大.好feel..

今日番黎睇左好多人噶blog.发现好多人都系走感性路线.

好多我都睇唔明.我知我肤浅到极点.

不过其实我写得开心.自由就好了.

一不开心我就会唱<晴天娃娃>.因为首歌好开心.

今日.好感谢各位对我噶关心.

em.7天应该说完了.

 

 



2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


波记. 分類: 未分類

em.不知不觉已经番左学一个月了.好似仲系好浑噩甘.

简要说说一周情况.

星期7:sisi生日.好多野食.大家都好开心

星期1:经过我的分析后.我明白到人性的自私.自身要有所保留.

推心置腹前要看对象.这丑恶的一切令我脑海暂时不能摆脱.

以致我化学考差了.

不能为了辜负谁谁谁.为了谁谁谁而努力.前途是自己的.

星期2:数学测验.化学发卷.还有一些不好的事发生了.每次都是黑色星期2.

问波波借耳机.语无伦次阿我.

星期3:亲爱的哥哥生日了.彼此感动了.我的好哥哥呀.

英语测验好无mood.~!!!!好中意同同位笑符方阳个发.真系好似智障仔.

无晒自习课拉.好鬼攰噶.

还耳机之事件薄.我和波波在围栏两侧笑了.

星期4:又是一个好日子.数学有进步了.阿梁表扬我了.见到波波饮雪碧了.

和baby跑左3.75圈了.坚持了胜利了.!!!!

星期5:英语考衰左.预料之中拉.无陈静课就是好.

杨婉灵真系好X烦.!!!!!!!

星期6:疲劳的5节课.和雪极速去6中接佢阿灵.极速去阳光食饭.

我极速甘食左好多野.肥婆阿.!!!!又极速甘去补习.

见到屎fuck豪.唉.冤孽.!!!!!!!补完就歸傢了.!!

one day .i saw sb. HE SHOULDN'T  APPEAR  IN WAHYING.

he didn't know us .we didn't know him.

稀罕阿,?!最憎人遮遮掩掩.唔想识我地米唔识咯.

one day.i decided to take part in 1500m race.

i'm so brave.!

我和波波共同努力.

 

 

 

 

 



2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


关于波波的一切. 分類: 未分類

这个星期好充实.也进步了.

不断地挤出时间去看波波.其实波波还可以叫book-boy.

觉得自己很自私.总是要拉ming去看波波.其实我不知道她愿意否.

emily不断地帮我搜索关于波波的资料.不想自己去问.害羞阿我.呕..

波波都好怕丑.好老实.好正直.好咸湿.这些都是我喜欢的.ha'ha'h..

发现我对波波好着迷.

星期4好好天气.好好日子.数学比阿梁表扬.英语比陈静表扬.有人请食大家乐.我估下星期无甘好彩.

我现在是为了波波写日记的.无限爱.

不过.其实听说波波有喜欢的人.好白的.捞的.这是我最讨厌的消息.

唉.暗恋这东西就预左拉.不过我是不会放弃的.!

好多野都唔记得拉.d核凸人聚集埋一堆.真系想用AK47扫低晒你地.无眼屎干净盲.

语文正常水平.化学老师好火.讲到我地班十恶不赦甘.黄老师對住我地班好似好难过甘.

星期5晚妈妈摞野比我食.

星期4同kelen.ming食饭.

有人同有人好幸福拉..8months拉.

大约系甘拉.

今日.就同ming&农去食牛杂.好好食咯.

     上左ming屋企.佢嫲嫲好可爱.

      整眼镜.补习拉.今日屎fuck豪消失.开心到我甩毛.最好你可以永远消失在宇宙.

     黎左个新人.个名好搞笑(((阿柱)))).个人无聊得黎又好搞笑.总括除左屎fuck豪..个个都好善良.

     然后,去剪发.剪短左个阴.剪薄左.费事楚正睇我唔顺眼.补习时.会霖霖下波波.会突然笑.这是坏现象.

      要改掉.要一心一意对待学习,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

下星期.chem.his.math.En.全部都要大测.复死人拉.!!!!!

走人.

 

 

 

 

 



2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


终于都忍唔住拉我.. 分類: 未分類

pk.我终于都忍唔住拉..我要上黎宣泄拉..6日阿...我唔惯阿..陈静都话佢唔惯阿..

细节内容我就唔记得拉..大概up下拉.学校好多人阿..好得意阿d小矮人..

其实系嘈d遮..都无乜唔好阿..

英语进步番.费事你烦我阿陈静..我够烦拉..

数学有点点进步.哪怕是点点进步.

语文呢..随缘拉..我d阅读能力5多掂..

其实学习充斥住我噶生活.无时间霖其他野拉.

系得中午噶时候.同果3个傻婆笑下.咸湿下.8褂下.虽然生活真系好枯燥.但系都要撑落去..

不过其实上课噶时候有时都会走神霖下往事甘拉..

琳妹妹好似有事.又好似无事.究竟关佢咩事.?!唔知呢..

初2阿..我明白你地幼稚.但系霖后果先得噶..虽然我都好幼稚..

喂鱼好开心.

周bee亲吻.路人的迷茫..

呢排食欲好好..本来就系肥妹一个拉.唔好再继续肥拉.

我想嫁个有钱人.

体育课跑最尾好瘀阿..唔知你又无睇到呢.?!

去睇人打波.其实系想去见你..比人订左3次..犯贱阿我..

苏*同周宝*.你地都好核凸阿..我要你地消失系呢个地球阿..

今日去补习了.去pizza hut.好多华英人.有个一中人是上届的呢.教我唱歌那个好人姐姐..

我副眼镜烂左拉.点算点算.?!

我同果只核凸豪华臀.杨*豪补阿..你越口臭.我就越大动力..即管讲拉你..我当你放屁阿..

歸傢.同爸爸讨论台独好激烈.好好玩.好有趣.

     同表哥倾婆婆d饯行用品..好搞笑..!!!

呢排都腰酸骨痛.连mi记都话我残左.所以特此改左q名.

嗯.整整6日我都在学习.我不要想那往事.我只要好好想你就够了.不如你做我的动力.好吗.?

我去冲凉拉.

 

 

 

 



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


7天.sad. 分類: 未分類

7日好攰.衣家先开始就甘攰.剩低噶9个月唔知点算.

初一来了.好多天真的面孔.都有d唔中意噶feeling.

确实好嘈.初2番埋黎就人头涌涌咯.

呢几日好多野霖.真系好多野..好烦.就黎爆炸拉我个头.

我有西瓜吃.!哈哈..

我没有双皮奶吃.T_T.~~~

雨下整夜...

数学.好差.努力无收获.哭了几天.谢谢安慰我的人.

然后昨晚与阿梁谈了很久..第1次和她聊天.

原来她不是我想象中的cool..

跟有智商的人谈话舒服很多.

跟cj聊.觉得她说话很没有逻辑..

我不会令你失望的.miss leung.!

然后等阿等阿等.终于都熬出头拉..等到放学了.

我地室d人际好似几有问题..搞到我要做中间人..

好无辜咯..做乜鬼室长阿我.?!

日子好闷.好难过.好辛苦.

爸妈跟我谈了很多.

所有野都唔关我事.我要一心一意.

明天封锁电脑.[[[[[[阿梁叫我大嗌噶口号]]]]]:陈健欣.我一定得噶.!!!

相册都唔会更新拉.!

再会.u must miss me.!

 



2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


森之爱情. 分類: 未分類

岩岩睇完森之爱情.觉得唔错.所以上黎宣传吓..

第一集有洪卓立阿.!!!!!!!!!ken阿.!!!!睇到我窒息拉.!!!

好可爱..好靓仔阿.

入面d插曲都好正.有<相反词>

                          <伤心情歌>

                         <苦行僧>呢个必听.因为系阿ken噶..!!!

em...琴晚down左<伤情路><我可以说不><木纹><3\8><爱回家>落手机..首首都好正..

我想要洪卓立只<爱无胆>..边个买比我..?!