今朝.冻醒左.然后冲完凉.浪衫.真系觉得x生好烦.劲烦.仲系甘死性不改.
表哥买左N95拉..好鬼羡慕阿.!
开电视.睇下有无<恶作剧之吻>睇.diu.点知系<人生马戏团>.!!!超不喜!
今日好似有d冻.好似冬天甘.但系都着左短裤.好有冲动着羽绒.
然后妈妈番黎煮饭.好好食.
开左部脑去睇我放假必睇噶野.明显我仲未进入初三状态.
然后玩左阵阿雨送比我个香燻蜡.好好玩.不过我哄埋去闻下噶时候.烧焦左我d头发.乜我d头发有甘长咩.?!
做左阵语文作业.down左阵不能说的秘密原声大碟.又down左emule.几好用.
跟住去左买礼物.今天我戴左帽.呢排好多人生日.买埋9月份生日果d人.em..都系买野食为主拉..
好盏甘买左支洗面奶比哥..当生日礼物拉..用左唔少钱.好彩生左日.!
5.半番黎后.妈妈话今晚要我自己搞掂..然后煮左好好味噶灌汤饺.
x生又打来烦住晒.讲左d佢重复左10万9千7次噶说话.先生.比d新意拉.!越黎越讨厌..!!!!
食完饺后.开脑.今日trouble终于复我拉.同年同月同日生的你.同我好有缘.!
睇番以前初三d人噶diary.突然好想知佢地初三系点捱.但.睇想去好似好轻松甘.中考又考得好好.
不过人地付出左几多.我又点知.?!好了.要做作业了.这样才有理由看岁月风云.
hapi birthday to baby&SAM.!!
香燻蜡.
我的好同位写的.
你说我怎能不迷恋你.?!your words in your blog are so cute.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|