宇宙不安學會.
年青.是快樂的最大理由.
318,永不永不分离.
yanise_0821
暱稱: yanux
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
最新文章
go to another blog
阿月好野!中秋快乐 啊...
慢慢长路嘅第一个星期
可能開學係件好事.
軍訓終于收皮,我已經1...
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
snow
tsing.
wai
ying之相冊
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 92
今日人氣: 0
累積人氣: 3182
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天


2007-08-23 分類: 未分類

今朝.冻醒左.然后冲完凉.浪衫.真系觉得x生好烦.劲烦.仲系甘死性不改.

表哥买左N95拉..好鬼羡慕阿.!

开电视.睇下有无<恶作剧之吻>睇.diu.点知系<人生马戏团>.!!!超不喜!

今日好似有d冻.好似冬天甘.但系都着左短裤.好有冲动着羽绒.

然后妈妈番黎煮饭.好好食.

开左部脑去睇我放假必睇噶野.明显我仲未进入初三状态.

然后玩左阵阿雨送比我个香燻蜡.好好玩.不过我哄埋去闻下噶时候.烧焦左我d头发.乜我d头发有甘长咩.?!

做左阵语文作业.down左阵不能说的秘密原声大碟.又down左emule.几好用.

跟住去左买礼物.今天我戴左帽.呢排好多人生日.买埋9月份生日果d人.em..都系买野食为主拉..

好盏甘买左支洗面奶比哥..当生日礼物拉..用左唔少钱.好彩生左日.!

5.半番黎后.妈妈话今晚要我自己搞掂..然后煮左好好味噶灌汤饺.

x生又打来烦住晒.讲左d佢重复左10万9千7次噶说话.先生.比d新意拉.!越黎越讨厌..!!!!

食完饺后.开脑.今日trouble终于复我拉.同年同月同日生的你.同我好有缘.!

睇番以前初三d人噶diary.突然好想知佢地初三系点捱.但.睇想去好似好轻松甘.中考又考得好好.

不过人地付出左几多.我又点知.?!好了.要做作业了.这样才有理由看岁月风云.

hapi birthday to baby&SAM.!!

香燻蜡.

我的好同位写的.

你说我怎能不迷恋你.?!your words in your blog are so cute.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 



2007 年 8 月 22 日  星期三   晴天


我是初三18班. 分類: 未分類

19号一番到去.超兴奋甘稳宿舍.我系A319.

然后超伤心甘发现我地室有2个唔同我地一个室.

我望住阿jill喊左.真繫好唔舍得.我同阿jill&阿雨系班系最要好噶.!

竟然拆散我地..,...

然后果晚倾倾下计就训着了..我地室得5个人..

讲下学习情况.物理老师换左符方阳.好核凸阿佢d口音.!

化学老师系岳建兵.第一印象唔错.

第一节化学课就有人听课.我坐最后一排.见到个听课老师竟然除鞋..

仲要搓下只脚..-__________-.影响晒我上课.!!!

20号感觉压力好大.但霖起所有鼓励噶话.就让压力先沉淀阵先.

21号.我15岁了.凌晨收到好多祝福.最感动系ming果条.喊鬼左阿我..

一睇到"我会陪你捱过最难捱噶初三."就好眼湿.

早上听到好多声生日快乐.中午系广播听到好多祝318班陈健欣生日快乐.

夜晚蛋糕好好食.多谢妈妈噶蛋糕.多谢ming.bee.ling.san.snow.qing.鸡比唱噶生日歌.

还有jill.雨唱噶rap版生日歌.

谢谢lulu&邹皮噶江西情话.笑到我好开心.!

谢谢送我生日礼物的人们.

谢谢哥山长水远给我送礼物.

好感动噶生日.好开心噶生日.好难忘噶生日.

多谢070821同我讲过生日快乐噶人.衷心的感谢.!

22号.上午几乎理科.下午全部文科.闷死.!

无端端放假.,所以今晚番左.好鬼奇怪.星期3番屋企..

嗯.我要奋斗了.!

 

 

 

 

 

 

 

 



2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


明天开始搏杀了.! 分類: 未分類

明天.我们将踏进初三了.明天开始.到我们辛苦了.!

今天.一早起床.梳洗完后.去了表哥家吃饭.

然后和表哥看完<恶作剧之吻>大结局.始终都是普通话好听.

看了2次都是好感动阿.好期待续集.

下午表哥去了弹琴.我就在上网.看手机阿.看blog阿.看相册阿.听了<不能说的秘密>原声大碟.正点.!

尤其是<女孩别为我哭泣>.和<斗琴.>

极之无聊的一天.

然后他回来了.然后我去姑姐家吃饭.谈了生弟弟的问题.我不太喜欢小朋友.

因为会好吵.而且跟我年纪相差太远了.没话题.

然后同爸爸去watson买生活用品.爸爸冒雨开车过来好伟大.搞到我好感动.

回家收拾东西.这次轻装上阵.由11袋变成5袋..好好.

然后发现数学报纸好像少了一张.打电话问阿雨.原来真的是少了一张.

找啊找..急死我了..在堆复习资料里找到.高兴到我跳舞.

然后部脑竟然内存松了..长鸣.我叼.!然后我拍了主机数下又行了.真神奇.

在电脑不行的期间.看了学生手册.哭了.好多感想.好多不敢想....

8.21陈健欣小朋友生日.第一次在学校过的.在那天我想听到很多广播.

我想听到许多人对我说生日快乐.嗯.

要想一年后有多快乐.就要看这一年有多辛苦了.

 

 



2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


作孽完成. 分類: 未分類

今天2点时分终于完成作业了..cheer.!

今天下午和表姐去买衣服.本来说要买裤子的.但又控制不住,

买了衫.裤子没买成了.diu.算是自己给自己的生日礼物吧.!

然后又和表姐照了贴纸相.电了发后.她比较自恋.表哥说我们是自恋2人组.-________-

到超市买了点东西就歸傢了.在家我和表哥高声jam<宠物>..真是好听.!

吃完饭后.我去洗ming只袋.借了很久..要还了.!

夜晚还是看电视度过了.今晚很感慨.14号晚应该是导师最后一晚辅导我了..!!SAD.!!

睇番<恶作剧之吻>29集.睇2次都系好感人.

琴晚同ming倾电话..主要还是倾那该死的...她的新袋很lady..

她和我就像妈妈接女儿放学似的..骑呢..

珊和她的男人很快活.有时会有些羡慕..但我要遵守我的诺言.

听说很多宿舍都会调..希望我们室不会..我真的很不舍得她们..

2年拉..话长5长.话短5短拉.!!有感情噶.!

明天去买开学需要的东西.19号上学.!华英.我要爱上你.!学习.我要爱上你.!我要重拾我的热情.!

今晚哥发了some pic 给我..搞到我好兴奋阿.!thx.brother.!

今夜.终于等到导师上拉.!哈哈哈

 

 

 

 

 



2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天


為ron而寫的. 分類: 未分類

<歲月風雲>23集.車神------吳卓羲...齣現了...哈.我等了那么久就是等这一集..

对于他这个角色我好喜欢.喜欢他的上进.喜欢他的孝顺.喜欢他的神秘.喜欢他的所有...

我快疯了.我觉得ron越来越像偶像阿.!!!!!!

今天.好惨.妈不回来煮饭.叫我煮.我又懒.吃了罐8宝粥算了.

然后去表姐家做作业.写了3篇英文作文和政治论文.

导师告诉我他来了.又来玩车了..他还鼓励我.嗯.我会尽力的.!

因为我要补习的原因.所以就没去见他了.一中在我生日时又要军训.

次次都是这样.!!!

今晚的<东张西望>又有ken了.^_^.报道的背景音乐是<爱无胆>.

ken好可爱阿,!!!超喜欢拉..然后歸傢.帮人充值.我自己只剩下2.56元.,,-____-唉..

还有不少作业..怎办.怎办.?!我要赶快做拉.!!!!

好快上学拉..我好想念你们阿.!同学们.!!!

不过听说女生宿舍搬去B那里..恶梦阿.!!!希望是假的.!

 

 



2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天


你看那雨. 分類: 未分類

现在好大雨.让我想起之前自己的一句经典对白:你看那雨.

我最讨厌下雨.但总有人借雨寄情.

昨晚很早睡.却起得很晚.

下午.去剪发.今次不电了.踏实一点好.又费事被cj烦.

究竟是局油还是水疗呢.?!挣扎了很久.最后选择了后者.

因为超不顺那个老板娘.不想给她赚.哪有人出街会带学生证.?!

wai姐说我又做水鱼了.当我推动经济咯.

剪得好纯.好圆.嗯.我就是要这种淳朴.

然后去买生日礼物.8月好多人生日.我也是一份子.

买了帽子比自己.不过.都没时间戴了.

跟wai姐说起未来.觉得她很不切实际.

把未来想得太美好了.现实主义是导师教的.

想起kenny的一首歌的歌词:想当初预言无数.世界有太多变数.

很多东西不是想象中的容易.然后歸傢咯.

哥跟我说了他旅游的丰富历程.也发现我自己的知识面非一般的窄.

哥好清楚我.他在偶像家都告诉我知.搞到我很高兴.

并且用偶像诱惑我.哥阿哥..!!!!!!!你好坏阿.

丫哥 19:48:43
我霖你黎仲开心
cHan 小姐. 19:48:59
系褂.

丫哥 19:49:20
.........
丫哥 19:49:26
肯定d好好?
cHan 小姐. 19:49:52
实好开心遮.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
够肯定未.?

我和哥的无聊对话.其实就一定会很开心的拉.

扮一下蟹而已拉.呵呵呵.!

aunt的博首歌不错.可惜唱那个很娘娘腔.

还有很多作业.这次真是作孽拉.

 

 

 

 

 



2007 年 8 月 13 日  星期一   晴天


平凡人谁不是.勉勉强捱得去. 分類: 未分類

昨天早晨.被电话轰炸的我.10分的烦躁.无人体谅我的晚睡.

阿妈早上非常火.必须要下火.然后举家去了人山人海.

我因是最小的.所以要排队的都是我包办.所以本人没吃多少.

DSC01439

Picure(19)呢个正阿.!

食呢个噶原因.大家都好清楚拉.记得有人讲过食得多木瓜会生苏噶..

同chick先生发了一个下午信息.觉得他说话怪怪的.

总是觉得我很没主见.什么都要依赖别人.唉..

我惰性是很大的.请身边的人一定要提醒我.!

夜晚吃完饭后.回家做作业.这个假期只有昨晚认认真真地做作业.

抄完一本书的单词后.想写blog.但妈妈要我陪她叠衣服.所以就

等到现在才写.

这几晚都是2点几睡.要看化学书阿..吵着导师晚晚都要为我

解释什么性质.原子不显电性那些.不好意思阿.还有导师.

不要为了家庭的压力而不开心拉.keep smile.

阿爸总憧憬着一年后我考完中考的安排.别抱太大期望了.

我心里总是有10万9千7个计划.可是总没有实现.

bekoz i'm so lazy.!如果初三都继续是这样.那.......

 

((((((地老天长谁人谈得起.平凡人谁不是.勉勉强捱得去.))))))

 

 



2007 年 8 月 10 日  星期五   晴天


学费真贵. 分類: 未分類

今日.gum息左个闹钟.令我missed左个大结局.pk.!我追左套剧甘耐.

竟然睇5到大结局.劲想捏死自己.我训甘耐.托阿?!

番爷爷度食饭.然后歸傢做左阵作孽..上左一阵网.阿杰话cool牙好痛.无果样整果样.!

同表哥去存钱.因为我要网上购物阿..!!hey..突然对呢样野劲有兴趣.睇下佢有几流..

银行劲多人.我排到中间就已经落闸..第一次"wen"系银行.

途中见到有人为左排队嗌交..质素阿.!终于都劲开心甘存左.

番去表哥屋k上网买野.yeah.!买左了.劲开心.!!!

君君哥5好嬲啦.!!!!!!!!!becoz s't'h.

7点去吃饭.表哥揸车.好惊喜.以前都系做佢地练车噶乘客.所以开得好慢.佢边开我边上车.都仲得.

今次上路.感觉好5同.4年后.我又揸.?!好不可思议遮.!!

吃饭时.表哥同我讲左可口可乐呢个命噶来源.超无稽.!无稽程度同cocktail一样.

原来表哥仲记得徐宁呢个人.呢个人都好不可思议.

本来同表哥去唱k.但系又无晒房.我diu.扫兴.!

跟住番到屋k.2分钟都5够.阿键哥就打黎同我讲.叫我交学费.劲嬲咯.

又要我行落楼.!!!仲要搞到个胃果度劲痛..我真繫伟大!!!系米好感动阿.?键兄子.!

阿ken劲感性阿.感谢工作人员噶时候.喊阿..哎呀.真系好鬼死喜欢佢阿.

 

林峯噶<爱在记忆中找你>.劲好听.

关淑怡噶<只得一次>.好啱feel.

古巨基噶<钱钱钱钱>.好得意.

 

 

 

 

 



2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


这是一个不能说的秘密. 分類: 未分類

呢几日.好無聊.唔繫上網就睇電視.唔繫食野就褒劇.

越黎越肥拉.死肥婆.!又5高.!唉...just like a 鼕瓜.

呢個暑假勁5充實.!唉..~

有一天.覺得莫名其妙的侮辱.

有一天.覺得心情有點好.

天天.都覺得自己好懶.但為何不能勤奮起來.

ming去左黃山&杭州 wif lam.

琴晚.同神祕噶李某傾電話.乜都扮神祕.

本來佢解釋化學比我聽噶.傾傾下.就跑題拉.

傾左好耐.乜都話不能說的祕密.diu.

估5到.自己會繫佢麵前好勇敢甘麵對過去.談過去.

都說朋友好阿.

今日訓得好少.因為要睇電視.yeah.我繫電視迷.

然后同cousins.同埋佢地d同學去睇<不能說的祕密>.

使使甘應景.?!不過真繫好好睇.好搞笑.

個姐姐好funny.又話部單車個座位好高.5知阿小雨點坐..

黃秋生勁搞野.點解d人會話齣戲恐怖.?邊度恐怖阿.?!

個ending都幾感人阿.嗯.總括黎講:好評.

番cousins屋企.睇相.講化學甘拉.今時今日我先睇番

<寶貝計劃>.真out.個bb勁得意.!!

 

哥hill跟我說話時總覺得很溫煖.

哥曰:"初三系辛苦拉.捱埋呢一年就有好日子拉.舒服感耐.系时候要拼搏拉.!呢个生日过得

唔好无所谓.明年生日就搞大佢.!明年哥送份大礼俾你.!"

 

妳記住阿.哥.明年我要收到妳噶big  present阿.

 



2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


0804 分類: 未分類

琴日呢..就甘噶..饮茶当食饭..之后番屋企同mingming聊左一阵..

某2女呢..好乡下咯..见到阿某某某鬼甘激动..痴线噶咩.?!搞到mingming

好兴..搭訕好cheap咯.(((((mingming今日影相..她一定会照得很棒的..))))

然后就去补习拉..又要开始拉..补下.睇下mv甘..又一个下骤了..跟住去食饭..

cousins话买定生日礼物比我..费事我生日嗰阵无时间..因为要补课.!

买左对拖鞋拉终于..又买左件3衬我条裙..件3好特别..好有cosplay感觉..赞.!

甘呢...我同表哥行番去屋企..行到去d小巷噶时候..见到一个嫖客问价..

鸡曰:"操你妈..去不去..?"

嫖客犹豫左一阵...行开左.....

夭..!!!想叫米叫咯..扮咩矜持遮.?!人地都要稳食噶.!!!

行下...倾下...表哥呢排好烦恼..因为佢中意阿个女仔有男友..嗰个男友仲要系一中重点班..

又靓仔..唉..但我觉得中意1个人5系因为佢噶条件好与坏咯..加油拉..表哥.!

番到屋k..将去hkD相po左上相册..睇左阵14岁的妈妈..就训拉..

我相册噶艺术相有更新..