| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一
|
出街記@@ |
|
哈哈 都好耐冇打過blog下...各位一定好掛住我 @0@~~~
廢話少說...
呢排又照舊咁...每星期六都出街...勁過人地拍拖次數+節目
由於何淼要ot關係 我係坑口站呆坐幾個字之後先搭mtr出旺角.......
出到去 去左吉吉島10蚊店買我想買既野先
可惜係冇我想買果隻款... /0\"
我竟然可以一個人係10蚊店行左半粒鐘以上 太強了 哈哈
之後差不多電話到時滾返落地鐵站搵佢...
之後又去同佢去整眼鏡+拎盒 第2次了 =.=
攪掂完...肚餓...嘿 買左魷魚so食 @@ 好味!
街頭食野 ~.~ 仲要邊企邊睇人地鋪播緊既野 哈哈
之後時間關係+有事攪 滾左去太子
攪掂完 閃左新世紀 準備火車過沙田
其間...嘿嘿 鬼屋事件 全程喪笑 出到黎我都仲笑緊...
事關有d事令我笑死我..哇哈哈~~~~~
之後行沙田 ccc 又黎果間鋪...不多說了
之後史路比公園...西田百貨 玩具反斗城...等等...
差不多時間就閃返屋企了~~~ 就係咁多
第日再打過 @@"
|
|
2007-10-30 02:20 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|