7月9日`'
T__T ` 今日天氣10分吾好!! 本來諗住去羊羊屋企=[ `'
之后芬芬打泥=] 說好想好想好想去喔+_+'' 令我好想去!
THEN;;小生打泥問我几點去-_-` 令我更加想去!!T__T
最后為了老虎娜\333/ 就扭計-_____- 死抱住個雪櫃吾放!!
WIN=]`WIN=]`WIN=]`WIN=]`WIN=]`WIN=]`WIN=]`WIN=]`'
跟芬芬坐車入羊羊家+_+ 好想嘔.. 好想嘔.. !___!
到了看到維維-_-`非常不可愛也XD
轉移視線+_+ 到老鼠=] 真系超得意-_- D毛好滑..好肥!!
比我整到過度活躍-_-? 成身陣的!! 哦呵呵呵呵~
看鬼片=] 芬芬有進步嘛-_- 維維好膽小!!
;;小生 ,, SOR-_- 不斷抓李的衣服!!
;;羊羊 ,, 吾好再打維維-_-!! 1陣佢見李好似見鬼甘!!
;;康囝 ,, 我無嬲李-_-
;;老鼠 ,, 吾洗驚WO+_+ v
之后傾下計.. 時間又好快過=] `個個有節目LU..
番屋企=] 全家刀吾等我食飯=[ 不過整左個便當似的東西給我XD
ENDENDEND`' 留CM也!!