7月3日`
最后2天番學, 點解同學們刀無依依不捨既感覺`??
太不感人了-3-`!!
中三暑假要玩就快了+__+明年中四也沒有暑假`
影班相=3(1定好羞=P) 哈哈; 我吾仲2系出面影,! 我要系禮堂影\ 5 /
2位大小姐刀無出席!!只有秉秉T5T 多謝您=3
好早就放學/___\同學們好快就走光` 傷心;
幸好=]`還有戰友靚糕,湯森+依停`!! 到3D班影相!!!!!
*****************相片請向靚糕查詢****************
周+DA上左泥`! 但很快就走了!!!
吾知點解=[ 因為C件事,連B刀無再傾計!!
;;DADA=[ 李琴日好(講)時間喔`?? 我見李走時帶點生氣!!!!!!!!! SOR.3.
之后10點几湯森+依停要走先`!!我同糕糕就坐多陣走!
0H-5-"好熱... END`'
糕糕辛苦晒;;護草喔=3 XD`