today 過得好無聊
番佐成日工
做埋聼日就5做拉
大家得閑就多d約我出街啦
d死人經理知道我5做
叫我做佐成日大堂
累到痴曬閑
真係好想打q距地阿
做埋聼日就解脫
``````````````````````````````
好魚啊
我以後會淑女d嘎拉
比你見到我左手咬住個蘋果
右手拿住個蘋果
5知道你對我嘎印象會點呢??
好樣衰阿
ps:喜歡你的才華
戲劇學會玩得好開心
笑到肚都爆