各位親愛嘎讀者:
你地好,可能我今個暑期無咩特別事都5會寫日記嘎拉,除非有d野好想記低,
因爲我今個暑期5係翻工就係係屋企做功課,再5係就番大陸玩幾日,日日都做d甘
無聊嘎野,我覺得無咩需要去打日記,所以我嘎日記可能係今日開始就要暫停供應
日記,可能開學就開番,可能永遠嘎關閉。有關通知遲d再話你地知道啦!!
日記主人:
吳素妍
啓
07年6月16日