
今日嘎生活都係一個字:累
番到屋企
做佐兩個幾鐘頭豬
ZZZZZ2
好火啊
心血來潮去搞下個Q空間
我D日誌上傳5到
我花佐甘多心機去打
真係浪費表情
```````````````````````````````````````````````
今日見到你啊
我地大家靜係講佐一句好普通嘎話
雖然好簡單嘎一句話
但係我已經好甜`好開心啦
不過5好希望越大,失望就越大啦
我要敢愛敢恨
我感覺到我地大家都有偷望對方
我覺得````
誰能告訴我
這種感覺係真的嗎??
究竟係未因爲我5夠靚
所以丘比特5光顧我
定係因爲我5夠溫柔
令到多次嘎愛情都不能長久
到底要怎樣才能一個100分嘎女朋友呢??
幸福
真的黎我這麽遠嗎??
喜歡係無罪的!!!
|