sorr ar
我日記嘎忠實fans們
呢排好累+好懶
5係好想打日記
好5想去面對自己嘎考試成績
加上又要go to work
真係好累啊
````````````````````````````````
各位
你地相信一見鍾情呢個詞嗎??
講個秘密比你地知
我覺得自己最近對一個男仔有感覺
有人同我講
5好相信一見鍾情呢种感覺
因爲擁有呢种感覺全都係因爲仰慕果個人嘎樣
根本就無感情
但係我地日對夜對
我地嘎感情相信可以培養
我曾經同自己講個
5好輕易去對一個人動心
一旦動心就要付出很多時間
心機
動心后又要千方百計甘令距愛上你
愛情~~真係好煩啊
ps:莫斯科沒有眼淚,你應該到莫斯科去
〈雖然我知道你玩嘎,但係都真心同你講聲sorry〉
感情係5可以勉強嘎,殘忍都要講句:
無feel就係無feel
我5中意你
|