今日係學校都過得ok開心
認佐兩個好可愛嘎細佬
一前一後甘守護着我
(講得好聽D叫守護,講得難聽D係激死我)
好開心啊
仲有
我係葉紀南嘎第一次數學5合格誕生啦
好型啊
40分
全份卷都係雞腸
睇都我暈
不過甘嘎第一次都係值得慶祝嘎
哈哈哈哈哈(苦笑中)
跟住放學煩住MISS 5 放
``````
最5開心嘎事情仲係後頭
番都屋企
錯
係屋企門口
我就聼到一段我呢生人其中一句最難聽嘎對話:
個7+1(=8)係度閙:“都係你地寵慣曬距拉”
(擺明話緊我)
我阿婆:“係儸,距以前係屋企個個都寵距”
7+1:“講真,我真係好5想距係度住,好想一腳踢距出門口!!”
``````
0-0
我攬住D書
無勇氣去再聼落去
我往反方向走佐
穿過屋村嘎家家戶戶
每人都準備開飯
好SWEET
唯獨係我
孤單
無依靠甘行係一條走廊度
眼淚又滿眶了
我5知道我點解哭
甘樣值得我去哭嗎??
後來
我冷靜佐
若無其事甘番佐去
但係個7+1仲要扮曬對我好甘
我真係(5悉得形容)
我滿腹嘎心事可以同邊個傾訴呢??
爸爸:我5想距擔心
我愛的人:你地要考試,加油拉
嫲嫲:距幫我5到
媽媽:距都好無奈,靜係識得閙我,距管5到
關心我嘎人對我嘎趙遭遇都無能爲力
我只有靠自己
只有一個字:忍
|