好辛苦
透5過氣啦
甘多功課
想做死人咩
`````````````````````````
點解
我成日都做緊有付出
無回報嘎野
真係好反感
我嘎付出
對你黎講就係理所當然
每當我要求你付出
你就多多聲氣
真係煩
我甘對你
你當我係咩阿??
我真係好失望
但係我又5懂得去拒絕人
究竟係我懦弱
定係話我好人呢??
人情冷暖~~