妍囡噶日記啊!!
yanlbb1314
暱稱: 妍妍狗女
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我番來啦!!
結束吧~~~
無聊!!
今日好開心!!
2007-11-06
文章分類
全部 (87)
曖晴回憶*-* (3)
雜錦糖 (29)
crying (1)
~!鮕氏)—~ (1)
~煩爆~ing (2)
火山爆發ing (7)
至理名言 (1)
番工發生噶野!! (3)
無聊野 (29)
未分類 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 72
今日人氣: 26
累積人氣: 3304
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 22 日  星期二   雨天


距噶反應!! 驚訝 分類: 雜錦糖

今日派佐成績表

第8名

本來應該高興

因爲進步佐

但係我沒有絲毫噶喜悅感

番到屋屋

比份成績表阿媽簽

結果:

黑住個面問:“阿恩第幾啊?”

我答:“第4”

睇佐我一眼:“甘證明阿恩好努力喔!!”

我話:“係褂”

``````

根住就問佐幾條比人地聼到就煩噶問題

聼到距甘講

真係心到寒曬

勁5開心

我上次考16

今次考第8

點講都進步佐成倍啦

一句鼓勵噶説話都無

成日話我考得好係應該噶

考5好就應該去死

有人話:“你就好啦,進步佐甘多。”

講你知,即使我考到第一都5會開心。

生活係d甘樣噶家庭入面

睇到一張張甘黑人憎嘎面孔就覺得反感

無論我做得幾好

我花佐幾多心機

得來嘎結果係幾好

係呢個死人家庭入面都5值得一提

都抱住:我考得好係應該噶

呢种心態

我厭倦

我反感

我懷念以前係大陸考得好向爸爸撒嬌噶日子

每當這個時候

爸爸都會開心甘答應我噶要求

係呢個死人地方

買支果汁都5肯幫我買嘎死人家庭

我會過得快樂嗎??

對於今次噶成績

我只好擺係個心入面

同内心中噶另一個我分享吧!!